Ga naar inhoud

kan geen bestanden opslaan

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb weer wat raars.\r\nSinds enkele dagen, kan ik, als ik een bestand gedownload heb (word/pdf/whatever) dit bestand niet opslaan op mijn PC.\r\nEr wordt dan bijvoorbeeld aangegeven: \r\n\r\n kaart.pdf \r\nDe bestandsnaam is ongeldig.\r\n\r\nAls ik dit bestand vervolgens in een andere map probeer op te slaan, geeft hij het volgende aan:\r\n\r\n kaart.pdf \r\nEr zijn geen bestanden meer\r\n\r\nWie kan mij vertellen wat er aan de hand is?\r\n\r\nDe virusscanner (AVG) heeft afgelopen week wel wat virussen onderschept, maar deze zijn toen ook weer meteen automatisch verwijderd.
Link naar reactie
[QUOTE=jeronimo33;562117]Ik heb weer wat raars.\r\nSinds enkele dagen, kan ik, als ik een bestand gedownload heb (word/pdf/whatever) dit bestand niet opslaan op mijn PC.\r\nEr wordt dan bijvoorbeeld aangegeven: \r\n\r\n kaart.pdf \r\nDe bestandsnaam is ongeldig.\r\n\r\nAls ik dit bestand vervolgens in een andere map probeer op te slaan, geeft hij het volgende aan:\r\n\r\n kaart.pdf \r\nEr zijn geen bestanden meer\r\n\r\nWie kan mij vertellen wat er aan de hand is?\r\n\r\nDe virusscanner (AVG) heeft afgelopen week wel wat virussen onderschept, maar deze zijn toen ook weer meteen automatisch verwijderd.[/QUOTE]\r\n\r\nIE, FireFox of Google??
Link naar reactie
[QUOTE=Joman;562160]Toch maar even scannen met MBAM (mijn voorkeur is in de Veilige modus scannen)[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb in de veilige modus gescanned met Malwarebytes (snelle scan) Deze heeft geen infecties gevonden.\r\nIn de veilige modus kan ik echter wel bestanden afkomstig van het Internet opslaan.\r\nToch maar teruzetten met systeemherstel?
Link naar reactie
In mijn startmenu staat Internet Explorer (64 bits) en de normale Explorer.\r\nIets anders kom ik niet tegen.\r\nV.w.b. een herstelpunt: Dit heb ik geprobeerd maar het enige herstelpunt dat gemaakt is, is die van vandaag (windows update uitgevoerd. Deze heeft een herstelpunt aangemaakt)\r\nDit gaat dus ook niet lukken.\r\nIemand nog ideën?
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;562464]Probeer eerst in gewone modus met \'[I]Internet Explorer (zonder invoegtoepassingen)[/I]\'. Die snelkoppeling staat ergens in je Start-menu.[/QUOTE]\r\nSorry, maar volgens mij moet deze er wel staan.\r\nKan je in je zoekfunctie de termen \'[I]zonder invoegtoepassingen[/I]\' (zonder quotes) invoeren om het te vinden ?\r\n\r\nAnders kan je met de gewone IE ook onder \'[I]Extra - Invoegtoepassingen beheren[/I]\' ook alle invoegtoepassingen uitschakelen, en IE opnieuw starten om hetzelfde te bereiken.\r\n\r\nOok kan je daarna (als alles geen effect heeft gehad) IE resetten onder \'[I]Extra - Internetopties - tab Geavanceerd[/I]\', maar daarna gaan veel instellingen terug naar standaard, en invoegtoepassingen worden uitgeschakeld.
Link naar reactie
Start nogmaals op in veilige modus met netwerk en ga naar deze site [url]http://www.f-secure.com/en_EMEA-Labs/security-threats/tools/online-scanner[/url] doe de scan en het zou opgelost moeten zijn, ik herinner mij en virus die dat deed die herstelpunten weggooien ik kan alleen niet op de naam komen.\n\nIk vond ook hier een oplossing [url]http://social.answers.microsoft.com/Forums/nl-NL/windows7nl/thread/51b4ed97-e800-478a-a520-ade62b6cbe11[/url]
Link naar reactie
Eerst heb ik de invoegtoepassingen uitgeschakeld. Dit had geen resultaat.\r\nVervolgens heb ik in veilige modus, de online virusscanner uitgevoerd; Deze heeft 5x spyware gevonden en deze verwijderd. Ook heb ik daarna nog HouseCall online virusscanner gedraait. Ook deze vond verder niets.\r\nHet probleem bestaat dus nog steeds....HELLUP!!!
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;562750]:rolleyes: Je bent niet de enige... sorry, ik was deze vergeten:\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=68319&highlight=locker[/url]\n\nHet gaat daar om \'[I]Folder locker[/I]\', is dat hetzelfde ?[/QUOTE]\n\nMijn vraag blijft dan toch \"hoe kom je er aan\" en dat er een wachtwoord op zit zoals in jou draadje aangegeven.:confused: het is niet iets wat je zomaar even zonder reden op je PC zet.\n[url]http://www.newsoftwares.net/folderlock/[/url]\n[url]http://www.google.nl/search?q=folder+locker+windows+7&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;562758]Mijn vraag blijft dan toch \"hoe kom je er aan\" en dat er een wachtwoord op zit zoals in jou draadje aangegeven.:confused: het is niet iets wat je zomaar even zonder reden op je PC zet.\n[url]http://www.newsoftwares.net/folderlock/[/url]\n[url]http://www.google.nl/search?q=folder+locker+windows+7&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a[/url][/QUOTE]\nFolder lock -------------- New Softwares, Inc.\nFolder locker ----------- Hima Software \nFolder locker & hide -- Ognilab\nFile locker -------------- FileLocker.info\nFile lock ---------------- TopLang software\n\nAllemaal verschillend. Het is even wat moeilijk te overzien wie de problemen geeft of geven. :- ? Folder locker in ieder geval.\n\nEn waarom begrijp je niet dat mensen dit willen gebruiken ?
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;562873]Folder lock -------------- New Softwares, Inc.\nFolder locker ----------- Hima Software \nFolder locker & hide -- Ognilab\nFile locker -------------- FileLocker.info\nFile lock ---------------- TopLang software\n\nAllemaal verschillend. Het is even wat moeilijk te overzien wie de problemen geeft of geven. :- ? Folder locker in ieder geval.\n\nEn waarom begrijp je niet dat mensen dit willen gebruiken ?[/QUOTE]\n\nDat begrijp ik wel maar laten ze dan bij een fout als aangegeven door de topic starter erbij vertellen dat er iets dergelijks op de pc is geïnstalleerd want nu zegt de respondent \"Ik heb weer wat raars.\nSinds enkele dagen, kan ik, als ik een bestand gedownload heb\" en na een aantal reacties komt hij met \"al gevonden\" je weet toch wel wat voor software je hebt geïnstalleerd in de afgelopen week? Het maakt mij niet uit waarom of wat voor software iemand op zijn/haar PC zet maar doe het niet voor één dag, als hij namelijk deze fout niet had ontdekt op deze manier, hoe wil hij dan die map met liefdesbrieven die hij heeft afgeschermd met folder locker ooit terug vinden?:|(L)
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;562955]Dat begrijp ik wel maar laten ze dan bij een fout als aangegeven door de topic starter erbij vertellen dat er iets dergelijks op de pc is geïnstalleerd want nu zegt de respondent \"Ik heb weer wat raars.\r\nSinds enkele dagen, kan ik, als ik een bestand gedownload heb\" en na een aantal reacties komt hij met \"al gevonden\" je weet toch wel wat voor software je hebt geïnstalleerd in de afgelopen week? ...[/QUOTE]\r\nOh nee, wat dat betreft geen enkel verwijt aan de TS.... Het is in de meeste gevallen een gevolg zonder oorzaak, anders start de TS geen topic (P).\r\nJe moet die foutmeldingen eens zien in het kader dat je geen idee hebt dat dit meldingen zijn vanuit het bestandssysteem, waar zo\'n programma toch werk doet.\r\n\r\nHet kan zelfs ook zijn dat het programma al een heel lange tijd geïnstalleerd is (zelfs zonder in gebruik te zijn...), maar door één of andere toevoeging aan het systeem, zoals een MS update, de fout pas in beeld komt. Wie verbindt dan die foutmelding met dat al lang geïnstalleerde programma ?
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;562973]Oh nee, wat dat betreft geen enkel verwijt aan de TS.... Het is in de meeste gevallen een gevolg zonder oorzaak, anders start de TS geen topic (P).\r\nJe moet die foutmeldingen eens zien in het kader dat je geen idee hebt dat dit meldingen zijn vanuit het bestandssysteem, waar zo\'n programma toch werk doet.\r\n\r\nHet kan zelfs ook zijn dat het programma al een heel lange tijd geïnstalleerd is (zelfs zonder in gebruik te zijn...), maar door één of andere toevoeging aan het systeem, zoals een MS update, de fout pas in beeld komt. Wie verbindt dan die foutmelding met dat al lang geïnstalleerde programma ?[/QUOTE]\r\n\r\nIk begrijp wat je bedoelt;) maar toch vind ik het vreemd dat TS zelf zegt dat hij SINDS enkele dagen een probleem heeft en dan na een dag van oplossingen aandragen van het forum ineens zonder meer komt met \"ik heb de oplossing al gevonden\":confused: dat komt bij mij over alsof hij ineens begreep dat hij aan het versleutelen was geweest ? ^o)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...