Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2011 Delen Geplaatst: 22 februari 2011 Ik ben al een paar dagen bezig met een gastenboek maar het wil me niet lukken ik ben eigenlijk naar een html code ik heb er veel gevonden maar krijg er geen een goed aan de praat. Wie kan mij helpen ik heb geen verstand van programmeren en ik heb veel gezien en ben ook php tegen gekomen maar het lukt me niet wat kan ik het beste nemen en hoe moet ik dit instellen op mijn site. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2011 Met html alleen kom je niet ver, want een of ander script zal er hoe dan ook voor moeten zorgen dat de geplaatste berichten ergens opgeslagen worden.\n\nAls je zin hebt om je er in te verdiepen, zou ik voor een php-script gaan. Waarbij opgemerkt dat je webhost dan ook php (en mogelijk mysql) moet ondersteunen.\n\nWil je het makkelijk, zoek dan een gehost gastenboek, waarvan je alleen in link binnen je website hoeft op te nemen. Lang niet zo mooi te integreren en meestal niet reclamevrij, maar wel kant-en-klaar. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2011 Ik heb een compleet php script maar ik krijg het niet werkend en ik maak gebruik van de webhost van xs4all en deze ondersteunen php maar ik krijg hem niet aan de praat Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2011 Ik krijg met een php deze foutmelding\n\nYou don\'t have permission to access /~korst/gast/index.php on this server\n\nHeb ik wat verkeed gedaan en als ik gewoon naar mijn internet adres ga dan krijk ik gewoon de mappen struktuur zoals een ftp server. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2011 Je moet niet zo moeilijk doen. Als je niet zo goed bent met HTML, dan pak je een open-source systeem en installeer je een plugin voor je gastenboek. Deze kun je dan in een administratiepaneel helemaal aanpassen! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen