Ga naar inhoud

video kaart fuctioneerd niet na BSOD

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een Acer Aspire 5541 met Windows 7.\r\nAl sinds dat ik m heb geeft hij randomly BSODs.\r\nNormaal geen probleem, dan start hij opnieuw op, heb ik een keuze voor veilige modus en de hele reutemeteut, start ik m normaal op en doet ie het weer gewoon.\r\n\r\nMaar zojuist had ik er een bij het installeren van Settlers 7.\r\nna het opstarten had ik een vreemde resolutie en is alles wat donkerblauw hoort te zijn lichtblauw (sorry, ben niet zo in de computers).\r\n\r\nIk heb m al een paar keer opnieuw opgestart, maar elke keer geeft ie na een tijdje aan:\r\n\r\nNo AMD graphics driver is installed, or the AMD driver is not functioning properly. Please instal the AMD driver appropriate for your AMD hardware...\r\n\r\ndit is voor mij heel onduidelijk.\r\n\r\nals ik dan naar configuratie scherm ga en naar apparaat beheer staat er bij mijn beeldscherm adapter: Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43)...\r\n\r\nIemand een idee om dit op te lossen in jip en janneke taal?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...