Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2011 Delen Geplaatst: 22 februari 2011 Hallo,\r\n\r\nIk heb een Acer Aspire 5541 met Windows 7.\r\nAl sinds dat ik m heb geeft hij randomly BSODs.\r\nNormaal geen probleem, dan start hij opnieuw op, heb ik een keuze voor veilige modus en de hele reutemeteut, start ik m normaal op en doet ie het weer gewoon.\r\n\r\nMaar zojuist had ik er een bij het installeren van Settlers 7.\r\nna het opstarten had ik een vreemde resolutie en is alles wat donkerblauw hoort te zijn lichtblauw (sorry, ben niet zo in de computers).\r\n\r\nIk heb m al een paar keer opnieuw opgestart, maar elke keer geeft ie na een tijdje aan:\r\n\r\nNo AMD graphics driver is installed, or the AMD driver is not functioning properly. Please instal the AMD driver appropriate for your AMD hardware...\r\n\r\ndit is voor mij heel onduidelijk.\r\n\r\nals ik dan naar configuratie scherm ga en naar apparaat beheer staat er bij mijn beeldscherm adapter: Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43)...\r\n\r\nIemand een idee om dit op te lossen in jip en janneke taal? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2011 Ik download nu de VGA driver van ATI die bij mijn laptop zou horen, wat is precies de bedoeling als dat gedownload is? of volgt zich dat zelf? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2011 okee, ik heb nu de driver als winrar bestand... maar heb geen idee wat ik er nu mee moet... waar moet ik het uitpakken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2011 En na het uitpakken, even het bestand setup.exe opzoeken in de nieuw gemaakte map en dubbel erop klikken, dan pas wordt de driver geïnstalleerd. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen