Ga naar inhoud

Microsoft laser 5000 muis werkt niet meer

Aanbevolen berichten

Goeienmiddag,\r\n\r\nHopelijk kunt u me inlichten? Ik heb een microsoft laser 5000 muis die momenteel niet werkt.Onderaan staan twee knopjes,een batterijschakelaar en een connectieschakelaar.Het groene lampje van de batterijschakelaar brandt een tijdje als ik die inschakel,een paar seconden,de connectie schakelaar blijft groen en rood pinken.Is het normaal dat het groene lampje van de batterijschakelaar zo kort oplicht.\r\nDankbij voorbaat.\r\nGrtz\r\ngilberto :(
Link naar reactie
Goeienmiddag,\r\n\r\nDe batterijen zijn nieuw Alkaline LR03 AAA 1,5 V.Ik was aan het surfen op een site van Van Den Borre en de muis bleef plots stilstaan.Ik moest de pc uitschakelen,want de Ctrl+alt+Del. werkte ook niet.Moest dus de pc uitschakelen met de startknop en terug opstarten,maar het euvel bleef bestaan.\r\nMet virusscanner snelle scan,10 fouten gevonden en hersteld.Mijn laser muis is aangesloten op bluetooth.Maar ik wil weten of het lampje onderaan de muis van de batterijschakelaar groen moet blijven branden of mag dit uitgaan?\r\ngrtz\r\ngilberto
Link naar reactie
kan met de verbinding te maken hebben van je muis naar de ontvanger.\nals de batterijled maar kort groen is en daarna uit,kan dat met elkaar te maken hebben.\nook omdat de andere led rood pinkt.misschien zoekt hij de ontvanger?\nop connectieknopje gedrukt?\nontvanger in andere usb poort gestoken?\nctrl alt delete deed het ook niet zei je?\nis dat toetsenbord ook draadloos?\nzo ja is dit een set?\nalle batterijen vervangen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...