Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2011 Delen Geplaatst: 22 februari 2011 hallo ik heb laast een nieuwe pc gekocht met een hd6850 met 2 dvi uitgangen en nu probeer ik daar 2 vga beeldschermen op aan te sluiten met dvi>vga adapters, alleen het probleem is dat hij maar 1 beeldscherm tegelijk herkent het maakt niet uit in welk dvi slot ik ze doe er werkt er maar steeds 1, ik gebruik windows 7 32bit misschien heeft het hier mee te maken.\r\nals iemand hier een oplossing voor weet zou ik het graag willen horen\r\n\r\nMvg Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2011 En je moet uiteraard in diezelfde software aangeven dat je twee schermen wilt gebruiken (en op welke manier). Met alleen aansluiten kom je er dus niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2011 ik heb een beetje research gedaan en verbeter mij als het fout is .\r\nop jouw videokaart zit 1 dvi-i en 1 dvi-d , de dvi-i verzend een digitaal en analoog signaal en een vga beeldscherm ontvangt alleen analoog, dvi-d verzend alleen digitaal dus een vga monitor ontvangt dat niet, je zou dus gewoon dvi monitor moeten aansluiten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2011 [QUOTE=dutch-online;562065]..\r\nMet een verloop kun je gewoon VGA aansluiten.\r\n\r\n dvi>vga adapters[/QUOTE]\r\n\r\nOok met een verloop kom je met dvi-d > vga niet ver. Het vga-signaal ontbreekt namelijk op een dvi-d aansluiting. Wat dat betreft klopt \'t wat Hardcore Gamertje vertelt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen