Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2011 Delen Geplaatst: 22 februari 2011 Hallo als ik op kabel gaat met mijn devolo link adapters kryg ik telkens 169.XXX.XXX heb al op internet gezocht om het te fixen maar lukt geen reet... me pa weet na paar keer proberen ook niet help plz alvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2011 Dat zijn ip adressen die windows zelf kiest, als er geen verbinding gemaakt kan worden met de dhcp server in de router (of die van je provider). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2011 Devolo adapters hebben onderling verbinding? Eén van beide adapters is verbonden met een DHCP-server? Kabels zijn in orde? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2011 Jh kabels zijn in orde heb met andere kabels getest nog steeds hetzelfde ook de 1 min router dingezz gedaan maar nog steeds 169 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2011 Vraag anders eens wat er mis kan zijn bij devolo zelf.\r\nZe hebben een gratis klantenservice voor als je er niet uit komt met de configuratie.\r\nJe kunt support (at) devolo punt nl als email adres gebruiken daarvoor.\r\n\r\nIk ga er daarbij van uit dat je de aansluiting correct gedaan hebt.\r\nDus extern ip op je router. Dan de Devolo in een van de LAN poorten van je router en de andere devolo rechtreeks op je pc. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2011 is coowl zal ik doen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2011 Ik gebruik hier ook stekkerdozen voor de Devolo en werkt prima. Er staat inderdaad wel in de handleiding dat je dat niet moet doen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2011 hmmm als ik op devolo site kykt hahaha is de product die me pa had gekocht heel erg oud hahaha XD de product zelf is niet meer verkygbaar :P mss kan het daarom liggen :P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2011 weet niet maar de product naam is in iedergeval xD Microlink Devolo Ethernet :P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2011 \"xD Microlink Devolo Ethernet :P\"\nDat type heb ik nog nooit van gehoord. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2011 Lol Devolo MicroLink dLAN Ethernet\r\nBridge - Extern - [14 Mbps] - Ethernet, HomePlug 1.0\r\nXD weet niet of je de tussenhaakjes bedoelde dit kon ik vinden van de omschrijving van het product :P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 24 februari 2011 [QUOTE=Edmoor;562327]\"xD Microlink Devolo Ethernet :P\"\r\nDat type heb ik nog nooit van gehoord.[/QUOTE]\r\n\r\nbedoelde :P Microlink dLAN ethernet haha Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2011 Hier: [url]http://www.devolo.nl/consumer/downloads-25-microlink-dlan-ethernet.html?l=nl[/url] kan je toch gewoon software ophalen voor de ding, die je helpt bij een juiste installatie.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2011 oh lol ff proberen :P Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2011 hmmm heb gedaan maar nog steeds 169. etc. verder zit op me router 2 andere kabels 1tje gaat naar benedenste pc en die doet het wel goed en een andere gaat ergens naar boven waar weet ik niet en de 3de = die 169 die gaaat van microlink dlan ethernet. hebt geprobeerd een andere kabel d8 van mss is die kabel niet goed ofzo geworden maar nog steeds 169. daarna laptop aan die kabel gezet nog steeds 169. :P maar als ik de 1ste kabel doet van benedenste pc dan kryg ik wel 192. zo vaag xD Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2011 Sorry, maar het is totaal niet te volgen wat je daar allemaal neer hebt gezet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2011 kijk eens goed of de kabels hetzefde is aangesloten\r\n\r\nlijkt erop dat de kabels neit goed zijn\r\n\r\nbij de testen heb je de computer verschoven of heb je alleen de kabels veranderd Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2011 alleen kabels verandert Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2011 mss kan ik nieuwe kabels aanschaffen :/ want me benedenste homeplug ziet me bovenste wel\r\nmaar meestal zie ik toen het nog werkte zo een oranje knipperend al dese dagen niet :P bij beide Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2011 pak eens de werkende computer en probeer op alle aansluitingen uit\r\npak hierna de niet werkende en probeer ook op alle aansluitingen uit\r\n\r\ngeef daarna hierop waar ze wel en niet werken Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen