Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2011 Delen Geplaatst: 21 februari 2011 Sinds 1 week laad mijn Medion MD96350 niet meer op. Na veel sites te hebben doorgenomen ben ik erachter gekomen dat het aan de DC-Jack van mijn laptop ligt. De DC-Jack is na te bestellen voor €9,-. Nu heb ik alleen één probleem en dat is dat ik mijn laptop niet open krijg! Want om het DC-Jack te plaatsen moet de laptop geopend worden. Iemand meer ervaring met het openen van deze laptop?\r\n\r\nAlvast Bedankt!\r\n\r\nJan874 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2011 probeer eens te zoeken op youtube, daar zijn veel van dit soort filmpjes te vinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2011 [QUOTE=jan874;561964]Sinds 1 week laad mijn Medion MD96350 niet meer op. Na veel sites te hebben doorgenomen ben ik erachter gekomen dat het aan de DC-Jack van mijn laptop ligt. De DC-Jack is na te bestellen voor €9,-. Nu heb ik alleen één probleem en dat is dat ik mijn laptop niet open krijg! Want om het DC-Jack te plaatsen moet de laptop geopend worden. Iemand meer ervaring met het openen van deze laptop?\n\nAlvast Bedankt!\n\nJan874[/QUOTE]\nDit zelfde probleem hebben Acers ook, als je het zelf kunt doe het zelf, maar je kunt het voor ongeveer 90 euro laten doen bij een Computer reparateur met garantie.\n\nOverigens is in veel gevallen de accu ook stuk of nog meer, ik spreek uit ervaring, ik heb erbij gestaan toen mijn Acer uit elkaar ging en het probleem werd opgelost maar door de spanning pieken waren er enkele condensatoren ontploft en was de accu en de voeding overleden, ik heb de 90 Euro betaald en de Acer daar gelaten zonder HD die zet ik wel in en USB 2.5 inch kastje.*-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2011 Misschien dat je op zo\'n soort site verder komt. [url]http://geeklifeblog.com/demontage-du-medion-akoya-msi-wind[/url]\n\nZoek op \"demontage Medion laptops\" bij google. Het zijn hel vaak Franstalige sites, maar met duidelijke foto\'s.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 22 februari 2011 [QUOTE=jan874;561964]Sinds 1 week laad mijn Medion MD96350 niet meer op. Na veel sites te hebben doorgenomen ben ik erachter gekomen dat het aan de DC-Jack van mijn laptop ligt. De DC-Jack is na te bestellen voor €9,-. Nu heb ik alleen één probleem en dat is dat ik mijn laptop niet open krijg! Want om het DC-Jack te plaatsen moet de laptop geopend worden. Iemand meer ervaring met het openen van deze laptop?\r\n\r\nAlvast Bedankt!\r\n\r\nJan874[/QUOTE]\r\nHeb je gezocht op het internet hier bijvoorbeeld.\r\n\r\n[url]http://www.pc-helpforum.be/f186/medion-laptop-type-md96350-20121/[/url]\r\n\r\nOverigens zijn er geen delen verlijmd maar zitten er onder bijvoorbeeld, bovenin de laptop boven het toetsenbord, schroefjes verstopt onder in de groef waar het beeldscherm kabeltje zit doorheen loopt.\r\nDe lijst met leds en aan knop moet als eerste worden verwijderd door deze voorzichtig op te tillen met een platte schroevendraaier tot je een klik hoort door nu voorzichtig naar links te schuiven hoor je steeds weer een klik tot je aan de rechterkant bent aangekomen nu kun je de lijst rechts los maken van de zijkant en dan voorzichtig op de klikjes lettend de achterkant van die lijst losmaken en verwijderen let goed op de haken die over het scharnier gaan, enz enz\r\n\r\nMaar buiten deze je moet eerst dat onderdeel te pakken zien te krijgen wat je wilt vervangen, zo is er aan een nieuw moederbord niet te krijgen voor mijn Acer anders dan via Acer zelf en dan wel voor de prijs van een nieuwe laptop.\r\n\r\n[url]http://www.youtube.com/results?search_query=laptop+repair&aq=1[/url]\r\n\r\nGoogle eens op \"laptop reparatie\" of \"laptop repair\" Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen