Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2011 Delen Geplaatst: 21 februari 2011 Als ik een bestand heb verplaatst, gecopieerd of opnieuw benoemd, wil het venstertje waarin staat dat dit bezig is, niet meer sluiten. Dat lukt alleen met taakbeheerd. Ook kan ik ineens outlook niet voor een tweede keer opstarten, dan krijg ik de melding dat er nog een sessie bezig is. Wat zou het probleem kunnen zijn? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2011 Je pc/laptop heeft duidelijk moeite met het afsluiten van taken.\nScan eens met een goed antivirus programma en doe eens een schijfcontrole en defragmentatie (als je Windows XP gebruikt).\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2011 Heb je geprobeerd of hetzelfde gebeurt als je in het menu \'[I]Bestand[/I]\' voor \'[I]Afsluiten[/I]\' kiest, i.p.v. het kruisje rechts boven in de titelbalk ?\r\n\r\nIk heb twee maal gelezen dat Symantec software (Norton) dit kan veroorzaken.\r\n\"[I]Symantec Event Manager[/I]\" in Services uitschakelen was een (knullige) oplossing, of Norton helemaal verwijderen ? (nog knulliger....)\r\nOh, heb je eigenlijk wel iets van dat spul *-) ?\r\n\r\nOutlook schijnt ook moeite i.v.m. afsluiten te kunnen hebben met\r\n# Kaspersky Antivirus Pro version 5\r\n# Panda AntiVirus Outlook Plug-In (pavexcli.dll)\r\n# Norton Antivirus with e-mail scanning and script blocking enabled.\r\n\r\nAlleen... :rolleyes: dat heeft tot zover niets met een Verkenner venstertje te maken.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2011 Dank voor jullie suggesties.\r\nNa schijfopruiming, schijfdefragmentatie en een uitgebreide vrius check door Norton is het probleem opgelost. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 23 februari 2011 Oke dat is mooi! Leuk dat je even het resultaat laat weten. thnx. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen