Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2011 Delen Geplaatst: 20 februari 2011 Sedert enige jaren doe ik mijn belasting en huur en zorg op internet zonder problemen. Maar nu kan ik het niet opslaan. \r\nAls ik het opslaat en afsluit na de eerste pagina is het VA2011.dat bestand 4 KB Dan kan ik het openen en ga direct naar pagina 2 . \r\nAls ik de twede pagina op wil slaan krijg de medeling dat het bestand beschadigd is. Als ik zonder iets te doen in de de verkenner naar het va2011.dat bestand kijk is het niet langer 4Kb maar 1Kb. is\r\nIK kan de vorige bestanden allemaal openen en bekijken zonder probleem\r\nIk gebruik als virus scanner Immunet welke volgens Computer Idee samen werkt met alle anderen scanners en Spywaredoctor Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2011 Ik had deze vraag een dag eerder moeten stellen in plaats van alles te proberen behalve wat jij zei . Want dat werkt. Helemaal geen probleem na dat ik immunet en zonealarm uitgeschakeld had\n\nBedankt\nJohn Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2011 [QUOTE=cerritos;561813]Ik had deze vraag een dag eerder moeten stellen in plaats van alles te proberen behalve wat jij zei . Want dat werkt. Helemaal geen probleem na dat ik immunet en zonealarm uitgeschakeld had\r\n\r\nBedankt\r\nJohn[/QUOTE]\r\n\r\nIk doe al jaren mijn eigen belastingen via het belasting programma en heb nog nooit ergens last van gehad en zeker niet jou probleem.\r\n\r\nJe voelt hem denk ik al aankomen die twee virus scanners Immunet en Zonealarm bijten elkaar dat is het probleem, zeker omdat het nu is opgelost nadat je beide hebt uitgeschakeld, dat betekend wel dat je volgend jaar naar alle waarschijnlijkheid weer met dat zelfde probleem zit, maar ook dat je het lopende jaar nog meer software problemen krijgt.\r\n \r\nOm mijn stelling te bewijzen start de virusscanners om beurten op dus steeds één virusscanner, ik denk dat het probleem in beide gevallen niet meer voorkomt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2011 Als in dit geval Zonealarm alleen de free firewall betreft dan zie ik geen conflicten.\nSpywaredoctor zie ik totaal het nut niet van, als je al Immunet gebruikt. Die zouden wel kunnen conflicteren.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2011 Als je het over Zonealarm hebt is het wel van belang te weten of dit inderdaad de firewall is of het antivirusprogramma.\nSommige antivirus programma\'s hebben de mogelijkheid om een programma uit te sluiten van controle. Dat zou je kunnen doen met je belastingprogrammaatje.\nAls ik (op het internet) kijk bij Immunet zou het mogelijk kunnen bij opties Intelligent scans (Custom Scan)\nChoose from several scan options:\n \n[LIST]\n[*]Flash Scan (Process and Registry)\n[*]Custom Scan (Specific Files and Directories)\n[*]Full System Scan\n[/LIST] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2011 IK heb de mogelijkheid waar genomen om de bestanden van de belastingdienst uit te sluiten van controle. Dat werkte tot dat Immunet verbinding maakte met het internet, wat het regelmatig doet. IK merkte dat na dat mijn nettraffic het aangaf. En de verkenner aan gaf dat de informate gewist was in het bestand van de belastingdienst./\nHet is eerder voor gelomen met Immunet dat het een backup gewist had zonder een trace achter te laten wat er mee gebeurd was. Zo, ik het het er nu af gegooid en alles werkt prima, zo als voor heen.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2011 [quote]tot dat Immunet verbinding maakte met het internet[/quote]\n\nHet programma werkt volgens de cloud methode... (anti virus definities op de thuisbasis) en moet dus wel contatc maken met thuis om z\'n werk te doen.\n\nJammer dat het niet helemaal goed werkt. Mooi dat je het hier hebt teruggekoppeld. Zijn anderen ook gewaarschuwd. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen