Ga naar inhoud

Aankoopadvies tablet

Aanbevolen berichten

Ik ben geïnteresseerd om mij een tablet aan te schaffen.\r\nIk zoek naar een tablet die filmen, foto\'s, MP3\'s en e-books en eventueel surfen op het internet aankan.\r\nDe ebooks zou ik aankopen bij Amazon, maar ik heb gelezen dat zij een app hebben gemaakt voor Androide-apparaten, al weet ik niet of dit werkt en hoe dit werkt.\r\nIk dacht zelf aan \"Archos 101 internet tablet\" al lijkt mij de Samsung Galaxy ook wel interessant, behalve het prijskaartje. Een Ipad wil ik liever niet.\r\nIk heb ook gelezen dat het beter zou zijn een tablet te hebben met een ontspiegeld scherm, maar ik weet niet of deze al bestaan.\r\nWie kan mij tips geven? :confused:
Link naar reactie
  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Anoniem2

118

De Archos 101 is een heel mooi apparaat voor relatief weinig geld, prima keuze voor wat je ermee wilt. Een collega van me heeft \'m ook aangeschaft en is er zeer over te spreken. Hij kan er in de trein zelfs draadloos een verbinding leggen met z\'n HTC en het mobiele internet ervan gebruiken. Het 10\" scherm is ook van behoorlijke kwaliteit.\r\n\r\nGaat het je trouwens puur om multimediatoepassingen, dan zou je ook eens kunnen kijken naar de Creative Ziio, die zich sterk richt op entertaiment.\r\n[url]http://nl.creative.com/products/product.asp?category=948&subcategory=949&product=20230[/url]
Link naar reactie
Mijn welgemeend advies is, word niet een van de vele Tablet testers en wacht nog even met de aanschaf tot de meeste fouten er zijn uitgehaald, anders komt de Tablet in de kast te liggen en doe je er dus echt niets meer mee, ergo zonde van het geld al is het maar 100 Euro.\n\nEen fotograaf met de 5 duurste, uitgebreidste, snelste Camera\'s om zijn nek is nog lang geen fotograaf.
Link naar reactie
Nou, zo \"beta\" zijn die apparaatjes niet hoor. Heb zelf een hele simpele Point of View Mobii 7\" met Android 2.1 (129 euro) en da\'s al een heel leuk speledingetje met alle Android Apps die je er al voor kunt krijgen ... En het is een handzaam apparaatje als je even snel iets op het wereldwijde web te zoeken, zonder helemaal naar je PC te hoeven lopen ... :mrgreen:\r\n\r\nCa. 300-350 euro voor een leuk 10\" speledingetje voor erbij is eigenlijk niet veel geld, wat kost een portable videospeler met een dergelijk scherm al?\r\n\r\nMaar ben het wel met je eens, dat je er iets mee moet doen. Zo heb ik bijvoorbeeld een netbookje in de kast liggen die alleen mee op reis gaat. Want thuis wordt alleen nog maar een laptop en een tabletje gebruikt. Ook prima tabletje voor het slapen gaan trouwens ... :mrgreen:
Link naar reactie
Nou, zo \"beta\" zijn die apparaatjes niet hoor. Heb zelf een hele simpele Point of View Mobii 7\" met Android 2.1 (129 euro) en da\'s al een heel leuk speledingetje met alle Android Apps die je er al voor kunt krijgen ... En het is een handzaam apparaatje als je even snel iets op het wereldwijde web te zoeken, zonder helemaal naar je PC te hoeven lopen ... :mrgreen:\r\n\r\nCa. 300-350 euro voor een leuk 10\" speledingetje voor erbij is eigenlijk niet veel geld, wat kost een portable videospeler met een dergelijk scherm al?\r\n\r\nMaar ben het wel met je eens, als je iets koopt dan zou je er wel iets mee moeten doen. Zo heb ik bijvoorbeeld een netbookje in de kast liggen die alleen mee op reis gaat. Want thuis worden alleen nog maar laptops en een tabletje gebruikt. Ook prima tabletje voor het slapen gaan trouwens ... :mrgreen:\r\n\r\nEnne, zo\'n dure snelle camera motiveert trouwens wel om betere foto\'s te maken (maar dat terzijde ...) !
Link naar reactie
Ach na 25 jaar Windows give and take a year is Windows nog steeds in de βeta fase, ik heb nog geen 3 jaar geleden Nokia N95 8Gb gekocht deze is al weer hartstikke oud als je kijkt wat er nu weer nieuw is.\n\nEn zo gaat het met de Tablets ook, en net wat je zegt over je netbook het is nieuw en toch al weer oud, mijn zoon zeurt al weer een jaar om een Playstation 3 terwijl hij zijn Playstation 2 laat staan te verstoffen, omdat hij alleen nog maar tijd over heeft voor een online Game, en dan heb ik het over al die andere Game players nog niet gehad.\nIk repareer regelmatig PC\'s met daarop als besturingssysteem nog DOS in verschillende versies bij een bedrijf wat plc besturing heeft opgenomen in het bedrijf in plaats van personeel, zolang het draait prima maar het zal nooit onder Windows draaien, een vriend van mij doet nog regelmatig de boekhouding op een oude DOS machine. wat al decennia lang perfect draait. Als rainbowniagara die Tablet wil omdat hij een Tablet wil prima dan zou ik de beste en meest uitgebreide kopen die er nu te koop is. Maar als hij hem niet strikt ergens voor nodig heeft dan adviseer ik hem een dingetje te kopen €100,- of minder.\nAl die elektronica is mooi maar het is al na een maand oud of zelfs als je de winkel deur uitloopt al.
Link naar reactie
[QUOTE=ricky1;561764]@ Stroke33\r\n\r\nKende je deze al ? [B]Dell Inspiron Duo[/B] - [url]http://dellduo.co.uk/[/url]\r\n\r\nZie ook : [url]http://www.euro.dell.com/nl/nl/thuis/Dell-Laptops/inspiron-duo/pd.aspx?refid=inspiron-duo&s=dhs&cs=nldhs1&~oid=nl~nl~212131~inspiron-duo_n00mdu02~~[/url][/QUOTE]\r\n\r\nDaar kun je tenminste even mee verder, maar! je moet er wel wat mee doen en mee te doen hebben.;)\r\nIk heb pas zo\'n rooie Toshiba met dual processor gekregen Win7 erop gezet officepakket en FireFox voor het internet en hij word alleen gebruikt voor het opzoeken van dingen die we zelf niet weten(hij word dus best veel gebruikt:D:D:D) maar ik had hem gewoon nooit zelf gekocht hij was toen ik hem kreeg één jaar oud dus zit nog volop in de garantie.:o\r\n\r\nIk heb hier ook nog een 17\" Acer liggen onder het bureau met een bekend probleem (de voeding aansluiting is losgelaten van het MB kost 90 Euro of meer aan reparatie) is 3 jaar oud ook gekregen.:mad:\r\n\r\nWat ik nog wel ga kopen is een 32\" of 37\" full HD 100 Hertz televisie om te gebruiken als monitor of ik koop een 47\" TV voor beneden en haal de 40\" Sony naar boven.(P)\r\n\r\nMaar wat ik ermee wil zeggen is dat je niet iets moet kopen om te hebben het moet een functie hebben/krijgen een grotere monitor/TV is er omdat ik staar begin te krijgen en het is op dit moment nogal progressief dus gaat het zicht achteruit wat normaal is als je ouder word:@
Link naar reactie
@ Ricky1\r\nIn dit artikel staat inderdaad alles wat ik wil doen met de tablet, maar er staan geen vergelijkende tests in van al de soorten tablets en vermits ik hier een leek in ben, had ik graag wat meer geweten.\r\nIk heb die site bekeken [url]http://www.euro.dell.com/nl/nl/thuis...duo_n00mdu02~~[/url] , maar dat is niet hetgeen ik zoek. Ik heb al een netbook die ik enkel op reis gebruik. Ik werk thuis op een laptop omdat dit aangenamer werkt, maar op reis is deze te groot om mee te nemen en neem ik de netbook mee om mails te kunnen lezen en versturen en dingen te kunnen opzoeken.\r\n\r\n@ obi-wan-kenobi\r\nIk heb van creative al een XI-fi2 MP3-speler. Op zich een heel goed toestel behalve dat het touchscreen niet al te best werkt bij mij. Ik moet altijd een stylus gebruiken om met het ding te kunnen werken en ik kan zelfs aan alle toepassingen niet aan (staat op een vervolgscherm waar ik nooit bijkan :@). Ook staat er bij de specificatie van de tablet niet bij of dit apparaat e-books kan lezen en zo ja welke formaten. \r\n\r\nIk heb ook nog via een digitale folder de Archos 43 zien staan.\r\nIs deze wat?
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;561776]\r\n\r\nIk heb hier ook nog een 17\" Acer liggen onder het bureau met een bekend probleem (de voeding aansluiting is losgelaten van het MB kost 90 Euro of meer aan reparatie) is 3 jaar oud ook gekregen.:mad:\r\n\r\n@[/QUOTE]\r\n\r\nDie haal je uit elkaar. Je soldeert de oude plug los van het moederboard (6 soldeerpuntjes) en bestelt/koopt bij de pcboer een nieuwe voor dat type (ongeveer 20 euro) en soldeert dat ding op het moederbord. Klaar is Kees (of Stroke)\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=obi-wan-kenobi;561823]Onder Android kun je met een daarvoor bedoelde App gewoon e-Books lezen, ook al staat het niet in de specs.[/QUOTE]\r\n\r\n[B]APPLICATIES INSTALLEREN OP EEN ANDROID TABLET ZONDER ANDROID MARKET[/B] - [url]http://www.tabletguide.nl/3413/applicaties-installeren-op-een-android-tablet-zonder-android-market/[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...