Anoniem2 Geplaatst: 19 februari 2011 Delen Geplaatst: 19 februari 2011 hallo,\r\n\r\nsinds enkele dagen kan ik mijn windows firewall niet meer opstarten\r\n\r\nik ga naar netwerkcentrum klik op windows firewall en dan\r\n\r\nja dan komt er te staan er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand gekoppeld.maak een koppeling via het onderdeel koppelingen instellen van het configuratiescherm\r\n\r\n\r\n\r\nhelp help help mvg pascal Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2011 Welke windows-versie?\nAl geprobeerd om een herstelpunt terug te zetten?\nHeb je nog meer firewalls en/of virusscanners draaien? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2011 [QUOTE=Obelix71;561718]Welke windows-versie?\r\nAl geprobeerd om een herstelpunt terug te zetten?\r\nHeb je nog meer firewalls en/of virusscanners draaien?[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nik heb Windows vista home premium\r\n\r\nherstelpunt heb ik al geprobeerd!\r\n\r\nik heb AVG 2011 free draaien als virus scanner\r\n\r\np.s mijn windows media player doet het ook niet misschien of het iets met elkaar te maken heeft\r\n\r\nen wat ook heel raar is als ik naar netwerkcentrum ga en wil zeg maar mappen delen inschakelen dan geeft ie een foutmelding klasse niet geregistreerd Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen