Ga naar inhoud

Kan kopen.marktplaats.nl niet openen.

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\nIk kan sinds drie weken wel de startpagina van Marktplaats openen, maar niet meer verder. Als ik een zoekopdracht invoer en op de knop zoeken klik werkt het niet. Als op uitgebreid zoeken klik, krijg ik de melding Oeps! Internet Explorer kan geen verbinding maken met kopen.marktplaats.nl. Onderaan in de balk staat \"gereed, maar met fouten op de pagina\". Ik heb al cookies en tijdelijke internet bestanden verwijderd. De firewall tijdelijk uitgeschakeld. Ik heb de helpdesk van MP en van mijn modem (linksys) gevraagd. Alle gegevens (DNS) e.d kloppen. Ik heb gewoon internet verbinding, verder geen problemen met websites. We hebben 2 computers en één laptop in huis en op geen van allen kan ik iets van MP verder dan de startpagina openen. Ik heb de modem al gereset. MP werkt ook niet bij Mozilla. Ik heb het met een https-adres geprobeerd. MP bij beveiligde sites ingevoerd. Ik kan wel mijn eigen advertenties en advertenties die ik bijv. vind via veilingkijker openen. \r\nWeet één van jullie misschien waar dit aan zou kunnen liggen.\r\nBVD
Link naar reactie
Heb je misschien drie weken geleden een programma geïnstalleerd op alle computers bijvoorbeeld Malwarebytes\' Anti-Malware o.i.d en daarin de verkeerde vinkjes geplaatst of op de strakst mogelijke manier geinstalleerd.?\n\nOf misschien een Windows update van bijvoorbeeld IE 9 beta?\n\nKun je misschien je computers herstellen naar meer dan 3 weken terug.\n\nZet de linksys eens terug naar fabrieksinstellingen nadat je de huidige instellingen ergens anders op papier hebt gezet.
Link naar reactie
Bedankt voor de reactie.\r\nIk heb wel gekeken of ik iets geinstalleerd had en dat was niet zo. Ik zal dat van linksys eens proberen, maar omdat ik verder helemaal geen problemen heb, ben ik een beetje bang dat ik de dingen alleen maar erger maak. Computer terug zetten heb ik aan gedacht, maar omdat alle apparaten hier in huis (windows 7, windos vista en een laptop met xp) er last van hebben, zou het daar niet in moeten zitten. Maar alle tips zijn welkom, ik blijf zoeken en proberen.
Link naar reactie
Heb je al contact gehad met je provider?\r\n\r\nAls het ineens is gebeurt op al je computers dan denk ik altijd eerst aan de bezochte site, ga eens met je laptop naar een andere wifihotspot of vraag aan een van de buren of je even bedraad met je laptop op hun netwerk mag, als zij toevallig ook bij jou provider zijn aangesloten dan zou het zelfde probleem moeten ontstaan, gaat het overigens nu wel goed dan is er iets met je Modem of de Linksys ik zeg dit specifiek omdat er wel eens een experiabox voor kan zitten als modem of een glasvezel modem en dat de Linksys alleen een router is.\r\n\r\nHet zou maar zo kunnen dat je provider als deze jou de Linksys modem router heeft gegeven/verkocht of wat dan ook nieuwe software/firmware in je Linksys modem router heeft geplaatst met een bepaalde instelling gesloten bijvoorbeeld of toegangbeperking/ internet toegangsbeleid heeft veranderd.\r\n\r\nMaar goed probeer het eerst even met de Laptop bedraad bij een van de buren of familie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...