Ga naar inhoud
  • 0

Vista Antspyware 2011

Anoniem2

Vraag

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb net het vista antisypware 2011-virus gehad. Tijdens het surfen kreeg ik de melding van Prevx dat een bestand in de map AppData geinfecteerd was, omdat ik geen licentie had kon ik het dus niet deleten. Vervolgens startte het programma opeens op, het is dus een fake virusscanner dat Beveiligingscentrum overneemt en valse meldingen weergeeft, Internet en Firefox opgaan lukt ook niet dus. Nou, nu heb ik MBAM geupdate en gescanned, vond een paar infecties en verwijderde ze. Daarna heb ik meteen erachter aan systeemherstel gedaan naar een punt voor de infectering, maar nu start mijn computer dus helemaal niet op, na systeemherstel krijg ik een blauw scherm en opent mijn bureaublad niet. Ik heb bij taskmanager al gezocht op een proces dat het programma start en in de register naar bestanden met de naam van het programma, maar ik kon helemaal niks vinden. Iemand weet hoe ik nu verder moet?
Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Het enige wat dit ellendige ding kan verwijderen is zodra je het ontdenkt, gelijk in veilige modus (met netwerk ondersteuning) een online scan doen. Ik doe hem altijd met BitDefender en dat is al verschillende keren gelukt.\nAls je nu nog met eem opstartbare cd kunt opstarten: Backup je bestanden en installeer opnieuw. \n\nNiek
Link naar reactie
  • 0
Ok, na een lange tijd wachten was hij opgestart. Gisteren een scan uitgevoerd met MBAM, Avast, Prevx en SUperanti-spyware, diverse malware gevonden en verwijderd. Vandaag opnieuw een volledige scan uitgevoerd, voor zover ik kan zien is er nu niks meer aan de hand, het neppe programma werd niet opgestart weer, blijkbaar is het register goed teruggezet.:)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...