Ga naar inhoud

letters van e-mail staan door elkaar

Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo , \r\n\r\nik heb me aangemeld op internet voor online folders van verschillende winkels .\r\nals ik verschillende mails open op mijn eigen computer , staan de letters heel erg door elkaar en zijn ze bijna niet leesbaar .\r\n\r\nals ik dezelfde mails open bij een vriend van mij , dan gaat alles goed en kan ik de mail normaal bekijken en lezen .\r\n\r\nheeft iemand een idee waar dat aan kan liggen ?\r\nik heb al met de virusscanner gekeken of er soms iets op zat , maar dat is niet zo ( nod32 )\r\nik gebruik internetexplorer en firefox .\r\n\r\nalvast bedankt voor de reacties .\r\n\r\ngr Jeroen1974
Link naar reactie
[QUOTE=Jeroen1974;561513]hallo , \r\n\r\nik heb me aangemeld op internet voor online folders van verschillende winkels .\r\nals ik verschillende mails open op mijn eigen computer , staan de letters heel erg door elkaar en zijn ze bijna niet leesbaar .\r\n\r\nals ik dezelfde mails open bij een vriend van mij , dan gaat alles goed en kan ik de mail normaal bekijken en lezen .\r\n\r\nheeft iemand een idee waar dat aan kan liggen ?\r\nik heb al met de virusscanner gekeken of er soms iets op zat , maar dat is niet zo ( nod32 )\r\nik gebruik internetexplorer en firefox .\r\n\r\nalvast bedankt voor de reacties .\r\n\r\ngr Jeroen1974[/QUOTE]\r\n\r\nBij Internet Opties-toegankelijkheid staat de optie Specifieke Lettertype grootten van de webpagina\'s negeren aangevinkt.*-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...