Anoniem2 Geplaatst: 17 februari 2011 Delen Geplaatst: 17 februari 2011 hoi, \r\n\r\nik heb een vraagje met betrekking tot visual basic scripts ik kan deze zelf maken. maar bij het openen gaat het nu fout er staat dan de foutmelding:\r\n\r\nkan geen toegan tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. mogenlijk heb u geen toegangsmachteging voor het item.\r\n\r\nnu heb ik gekeken bij mijn machtigingen en alles is goed. heb ik iets verwijderd of is dit een regedit fout (of is het iets anders). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2011 [QUOTE=donvanx;561476]hoi, \n\nik heb een vraagje met betrekking tot visual basic scripts ik kan deze zelf maken. maar bij het openen gaat het nu fout er staat dan de foutmelding:\n\nkan geen toegan tot het opgegeven apparaat, pad of bestand krijgen. mogenlijk heb u geen toegangsmachteging voor het item.\n\nnu heb ik gekeken bij mijn machtigingen en alles is goed. heb ik iets verwijderd of is dit een regedit fout (of is het iets anders).[/QUOTE]\n\nWaarschijnlijk probeer je met het verkeerde programma het visual basic script te openen, je kunt met Word of een ander Office programma visual basic scripts en niet met een programma om plaatjes te kijken bijvoorbeeld het zal wel per ongeluk gebeurt zijn, maar klik rechts op het visual basic script icoontje en kies openen met en blader naar office/word stel word in als standaard en open het daarmee. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2011 Ik weet niet hoe je die opent maar heb je het al eens zo geprobeerd:\n\n\"cscript scriptnaam.vbs\"\nof \n\"cscript /nologo scriptnaam.vbs\" Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2011 waar invoegen in de opdrachten prompt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2011 Zoek de snelkoppeling voor de opdrachtprompt, en rechtsklik er op. Kies \'[I]Starten als.... Administrator[/I]\'. Voer daar het script eens uit ?\r\n\r\nKijk je wel uit met een script met opdrachten voor regedit ? :D\r\nHerstelpunten hebben lijkt mij een must. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2011 Dubbelklikken op het .vbs bestand opent hem ook. Eventueel rechts klikken en kiezen voor Uitvoeren als: en dan Administrator gebruiken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2011 dat werkt wel alleen hij geeft zeg maar geen \"foutmelding scherm\" en @erikdenhouter zijn vbs bestandjes die ik voor de lol aan het maken ben ik ben aan het proberen om dit te ontwikkelen zodat ik het later weer kan gebruiken Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen