Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2011 Delen Geplaatst: 15 februari 2011 Hier is een filmpje waarin te zien is hoe je data in een jpg file kan verstoppen :cool:\r\n\r\n[url]http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=816035[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2011 Als je de bestandsnaam en de existentie veranderd in supergeheimkonijn.jpg krijg je hetzelfde idee maar beter is om het gewoon met pgp [url]http://www.pgpi.org/products/pgp/versions/freeware/[/url] en een zwaar wachtwoord te beveiligen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2011 Dat moet wel heel moeilijk zijn, gezien het het feit de het filmpje ruim 7 minuten zou moeten duren en vergezeld ging van heel veel onnodige herrie. Ik heb 6.55 minuten gemist. Maar ben er niet verdrietig om. \nIk vraag me wel af, wat de ts met zo\'n plaatje bij zijn naam wil bereiken?\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2011 [QUOTE=stroke33;561266]Als je de bestandsnaam en de existentie veranderd in supergeheimkonijn.jpg krijg je hetzelfde idee maar beter is om het gewoon met pgp [url]http://www.pgpi.org/products/pgp/versions/freeware/[/url] en een zwaar wachtwoord te beveiligen.[/QUOTE]\r\n\r\nMaar het leuke van het filmpje is dat je het uiteindelijke bestand ook gewoon als foto kunt openen, en dat lukt niet als je simpelweg naam en extensie van het geheime document wijzigt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2011 [QUOTE=Hans60;561274]Maar het leuke van het filmpje is dat je het uiteindelijke bestand ook gewoon als foto kunt openen, en dat lukt niet als je simpelweg naam en extensie van het geheime document wijzigt.[/QUOTE]\r\n\r\nidd Hans... dat is waar het om gaat.... je krijgt een foto die je met een programma als winrar uit kan pakken...terwijl het op het eerst gezicht gewoon een jpg bestand lijkt.... ben blij dat iemand het snapt en het heeft afgekeken ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2011 [QUOTE=Niekie30;561267] \r\nIk vraag me wel af, wat de ts met zo\'n plaatje bij zijn naam wil bereiken?\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nwereldvrede Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2011 Dus iemand die op zoek is naar het \'geheime document\' is nu verplicht om ook alle fotobestanden te checken. Normaliter kun je deze overslaan. Had je een map vol met jpg\'s en één tekstdocument of een zip-bestand dan was je snel klaar met zoeken welk bestand je moest hebben. Nu moet je in een map met alleen maar jpg\'s gaan zoeken welk bestand de informatie bevat die je hebben wilt. En allemaal openen ze als een foto..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2011 [QUOTE=xangadix;561293]idd Hans... dat is waar het om gaat.... je krijgt een foto die je met een programma als winrar uit kan pakken...terwijl het op het eerst gezicht gewoon een jpg bestand lijkt.... ben blij dat iemand het snapt en het heeft afgekeken ;)[/QUOTE]\n\nComputerIdee Nr 3 jaar 2007, bestanden verstoppen in JPG op blz 35(L) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2011 Ik heb niemand horen zeggen dat het nieuw was......maar ik heb ook niemand horen zeggen \'dat is al oud\'. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2011 [QUOTE=Hans60;561298]Ik heb niemand horen zeggen dat het nieuw was......maar ik heb ook niemand horen zeggen \'dat is al oud\'.[/QUOTE]\r\n\r\nIk wilde er alleen maar mee aanduiden dat het kringetje weer rond is en dat al in 3,5 jaar(um) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2011 [QUOTE=stroke33;561301]Ik wilde er alleen maar mee aanduiden dat het kringetje weer rond is en dat al in 3,5 jaar(um)[/QUOTE]\r\n\r\nwat wil je daar nou weer mee zeggen? ik zit net op dit forum maar krijg het idee dat er veel leden zijn die geen vriendin kunnen krijgen en daarom hun frustratie maar op dit forum gaan uiten en iedere post die ze niet leuk vinden af gaan zeiken... (um) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 16 februari 2011 Ik denk dat een aantal mensen vergeten dat dit het onderdeel \"surftip\" is. Als je er niks aan vindt, kun je ook gewoon niet reageren... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2012 nu ook op youtube: [url]http://www.youtube.com/watch?v=X0iNb6RDMCk[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2012 Ik vind een super idee. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen