Ga naar inhoud

Installatie IE9 RC

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Nadat ik enige tijd geleden IE9 Beta op mijn pc heb geinstalleerd heb ik vandaag IE9 RC daar overheen gezet. Thans blijkt dat het programma Adobe Flash Player 10 Activex is uitgeschakeld waardoor ik geen filmpjes op bepaalde sites meer kan zien. Het opnieuw downloaden van Adobe Flash Player 10 Activex lukt niet. Volgens microsoft NL, die ik gebeld heb, heeft de installatie van IE9 RC niets van doen met het niet functioneren van Adobe Flash Player 10 Activex. Als ik de download van IE9 RC verwijder dan kan ik weer volop het programma van Adobe etc gebruiken. Wie kan mij aub vertellen dan wel uitleggen wat ik nou verkeerd heb gedaan?\r\nAlvast bedankt voor uw reacties.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;561193]ik vandaag IE9 RC daar overheen gezet. Thans blijkt dat het programma Adobe Flash Player 10 Activex is uitgeschakeld \r\n\r\nniet goed eerst de IEv 9 beta verwijderen , en dan IE9 rc installeren.[/QUOTE]\r\n\r\nInderdaad geen problemen met Adobe. Wel eerst IE9 Beta verwijderen,daarna IE9 RC installeren :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...