Ga naar inhoud

Outlook 2007 / 2010

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste Computer Idee Leden,\n\n\nIk heb op mijn PC(a) Outlook 2010 geïnstalleerd,\n\nen op mijn PC(b) Outlook 2007.\n\nNu heb ik via mijn webdomein host (starthosting) 1 mailbox aangemaakt met daarin 2 mail adressen.\n\nIk heb één van deze mail adressen ingesteld op PC A en het ander mail adres op PC B. (verzenden en ontvangen gaat primá)\n\nNu is het geval dat ik op PC B de [U]verstuurde[/U] berichten van PC A wél kan zien, maar andersom niet.\n\nik heb hierover contact gehad met starthosting mara die verwijzen dat het niet binnen hun service ligt en dat ik zelf in outlook dit moet oplossen.\n\nIk vermoed zelf dat de verzonden mappen niet goed staan ingesteld o.i.d,\nMaar ik ben ten einde raad.\n\nWeet u waar het aan ligt en c.q. hoe ik dit kan oplossen ?\n\nAlvast dank voor uw informatie !;)\n\nMet vriendelijke groet,\n\nRichard
Link naar reactie
[QUOTE=rvds1289;561150]Beste Computer Idee Leden,\n\n\nIk heb op mijn PC(a) Outlook 2010 geïnstalleerd,\n\nen op mijn PC(b) Outlook 2007.\n\nNu heb ik via mijn webdomein host (starthosting) 1 mailbox aangemaakt met daarin 2 mail adressen.\n\nIk heb één van deze mail adressen ingesteld op PC A en het ander mail adres op PC B. (verzenden en ontvangen gaat primá)\n\nNu is het geval dat ik op PC B de [U]verstuurde[/U] berichten van PC A wél kan zien, maar andersom niet.\n\nik heb hierover contact gehad met starthosting mara die verwijzen dat het niet binnen hun service ligt en dat ik zelf in outlook dit moet oplossen.\n\nIk vermoed zelf dat de verzonden mappen niet goed staan ingesteld o.i.d,\nMaar ik ben ten einde raad.\n\nWeet u waar het aan ligt en c.q. hoe ik dit kan oplossen ?\n\nAlvast dank voor uw informatie !;)\n\nMet vriendelijke groet,\n\nRichard[/QUOTE]\n\nIk vermoed dat PC B outlook 2010 bevat en PC A outlook 2003 ik weet het haast wel zeker omdat het probleem in de existentie zit maar ik denk dat ik hiermee [url]http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?FamilyID=39db2b89-af2e-41f9-a175-f93e1377959f[/url] de oplossing voor je probleem aandraag.
Link naar reactie
[QUOTE=stroke33;561234]Ik vermoed dat PC B outlook 2010 bevat en PC A outlook 2003 ik weet het haast wel zeker omdat het probleem in de existentie zit maar ik denk dat ik hiermee [url]http://www.microsoft.com/downloads/nl-nl/details.aspx?FamilyID=39db2b89-af2e-41f9-a175-f93e1377959f[/url] de oplossing voor je probleem aandraag.[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt voor de reactie ! :)\r\n\r\nBijna goed gegokt, Op PC-A staat inderdaad Office 2010 maar op PC-B staat dan Office 2007 i.p.v 2003 , maar dat maakt denk ik niet zo veel uit.\r\n\r\nIk heb op de link gekeken en die verwees mij naar \'\'outlookconnector.exe\'\'\r\n\r\n(ik gebruik geen Windows Live mail of MSN of Gmail o.i.d als account)\r\n\r\nMaar ik gebruik de accounts die ik heb aangemaakt via mijn webhosting omdat ik een eigen website online heb staan.\r\n\r\nAls ik het dan toch fout heb, moet ik dan deze connector op beide pc\'s installeren ?\r\n\r\nNogmaals dank :p\r\n\r\nRichard
Link naar reactie
[QUOTE=rvds1289;561276]Bedankt voor de reactie ! :)\r\n\r\nBijna goed gegokt, Op PC-A staat inderdaad Office 2010 maar op PC-B staat dan Office 2007 i.p.v 2003 , maar dat maakt denk ik niet zo veel uit.\r\n\r\nIk heb op de link gekeken en die verwees mij naar \'\'outlookconnector.exe\'\'\r\n\r\n(ik gebruik geen Windows Live mail of MSN of Gmail o.i.d als account)\r\n\r\nMaar ik gebruik de accounts die ik heb aangemaakt via mijn webhosting omdat ik een eigen website online heb staan.\r\n\r\nAls ik het dan toch fout heb, moet ik dan deze connector op beide pc\'s installeren ?\r\n\r\nNogmaals dank :p\r\n\r\nRichard[/QUOTE]\r\n\r\nJa Richard(F)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...