Ga naar inhoud

favicon in je website

Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=alli;561151]dit is mijn afbeelding die staat erin:\r\n[url]http://www.devakantieveilingen.nl/favicon.ico[/url]\r\n\r\nen deze code heb ik in mijn broncode staan onderaan\r\n\r\nStart\r\n\r\n\r\n\r\nWat doe ik verkeerd?\r\n\r\ngroetjes[/QUOTE]\r\n\r\nMisschien .icon veranderen in .ico?\r\n\r\nEDIT: Als je bedoeld dat je hem op de pagina zelf wilt met een link naar waar ik google heb geplaatst wilt, heb ik het zo gedaan:\r\n\r\n\r\n\r\n\r\nStart\r\n\r\n\r\n\r\n[B][/B]\r\n\r\n\r\nWeet niet of je die enzo er dan nog persee bij wilt, heb hem er hier bij laten staan. \r\n favicon.ico en het html-bestand staan hierbij natuurlijk in dezelfde map :)\r\n
Link naar reactie
[QUOTE=alli;561151]en deze code heb ik in mijn broncode staan onderaan\r\n\r\nStart\r\n\r\n\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nWat je hebt is in principe goed, maar je zet dat hele stuk natuurlijk niet onderaan, maar voeg je samen met de -sectie die je al hebt, bovenaan.\r\n\r\nVerder werkt de favicon gewoon op je website. Als \'ie bij jou niet werkt, dan moet je je browser cache eens leeggooien.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...