Ga naar inhoud

Hyperlink in PDF

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb daar onlangs naar gezocht.\nUiteraard kan het door gebruik te maken van de Adobe Pro versie.\nHet (duurbetaalde) pakket van Adobe waarmee je PDFs kunt maken.\n\nMaar gratis kan het ook.\nWat je dan moet doen is gebruik maken van de website: [B][URL=\"http://www.freepdfconvert.com\"]FreePDFconverter.com[/URL][/B]\n\nOp deze website kun je een bronbestand (bijvoorbeeld Word of Excel) gratis laten omzetten naar PDF. Je krijgt dan na invoeren van je e-mailadres het aangepaste bestand (de PDF) in een zip-bestand gemaild. Of je kunt ervoor kiezen om het van die website te downloaden.\n\nHet is dus gratis. De enige beperking is dat je er maar één per half uur mag laten omzetten. Anders moet je de betaalde versie bij hun kopen.\n\nMaar voor eens in de zo veel tijd een bestandje omzetten is dit ideaal.
Link naar reactie
Inderdaad, het is een kwestie van een fatsoenlijke pdf-omzetter gebruiken.\n\nWord 2010 kan trouwens ook zelf pdf\'s maken waarbij hyperlinks behouden blijven en koppen worden omgezet naar bladwijzers. Of dit ook zo is voor Word 2007 weet ik niet. Word 2003 en ouder kan sowieso zelf geen pdf maken.\n\nEDIT:\nAcrobat Reader X heeft tegenwoordig ook een optie om een pdf via internet te maken. Kun je ook eens proberen. Nog niet geprobeerd, dus ik weet niet wat de beperkingen daar van zijn.
Link naar reactie
Hoi FooBar,\r\n\r\nJe hebt gelijk dat de laatste versie(s) van MS Office dat ook kunnen.\r\nMaar ik zocht naar een gratis optie.\r\nVoor MS Office heb je (officieel) namelijk ook een licentie nodig.\r\n\r\nIk heb goede ervaringen met MS Office 2007 die dit inderdaad ook kan.\r\nDus dat is ook een optie om een PDF met behoud van links te maken.\r\nEn zoals je al aangaf kan Office 2003 het niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...