Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Wanneer ik een plaat opneem met de laptop, dan slaat hij dat als wav-bestand op. Dit soort neemt echter nogal veel plaats in. Nu heb ik het geconverteerd naar mp3 en die gebrand op cd. Nu weet ik dat mp3 gegevensverlies oplevert. Is er een manier om die wav-bestanden veilig te stellen op een extern ding zodat ik weer plaats kan maken op de laptop? Ik heb die mp3-schijfjes wel, maar dat is dus niet het oorspronkelijke bestand. Het is bedoeld om terug te kunnen grijpen wanneer er iets zou gebeuren met die gebrande cd\'s. Andersom converteren is geen goed idee.\r\n\r\nIk heb trouwens ook een mp3-speler van 2 GB die ik niet vol krijg. Hij blijft steken bij een halve GB. Wanneer ik hem in de pc steek, laat hij zien dat hij nog ruimte over heeft, maar de muziek komt er niet op. Ik heb dit probleem niet bij andere mp3-spelers. Ik heb er wel eens iets over gelezen bij de FAQ-man, maar ik kan dat bericht niet meer terugvinden... :-(
Link naar reactie
[QUOTE=Johannes1903;560990]Wanneer ik een plaat opneem met de laptop, dan slaat hij dat als wav-bestand op. Dit soort neemt echter nogal veel plaats in. Nu heb ik het geconverteerd naar mp3 en die gebrand op cd. Nu weet ik dat mp3 gegevensverlies oplevert. Is er een manier om die wav-bestanden veilig te stellen op een extern ding zodat ik weer plaats kan maken op de laptop? Ik heb die mp3-schijfjes wel, maar dat is dus niet het oorspronkelijke bestand. Het is bedoeld om terug te kunnen grijpen wanneer er iets zou gebeuren met die gebrande cd\'s. Andersom converteren is geen goed idee.[/QUOTE]\r\n\r\nAls wav branden op een DVD, je kunt ze ook nog eerst inpakken met 7-Zip om ruimte te besparen [url]http://www.7-zip.org/[/url] je kunt de gezipte bestanden zelfs direct afspelen met VLC player [url]http://www.videolan.org/vlc/[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=Johannes1903;560990]\r\n\r\nIk heb trouwens ook een mp3-speler van 2 GB die ik niet vol krijg. Hij blijft steken bij een halve GB. Wanneer ik hem in de pc steek, laat hij zien dat hij nog ruimte over heeft, maar de muziek komt er niet op. Ik heb dit probleem niet bij andere mp3-spelers. Ik heb er wel eens iets over gelezen bij de FAQ-man, maar ik kan dat bericht niet meer terugvinden... :-([/QUOTE]\r\n\r\nWas het iets met leegmaken en opnieuw formatteren?:cool:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...