Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2011 Delen Geplaatst: 13 februari 2011 Ik heb op een pc xp pro geinstalleerd en krijg hem maar niet in nederlands gezet...\r\nheb in control panel, language, advanced overal dutch geselecteerd en opnieuw opgestart maar alles blijft in engels staan.... iemand raad? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2011 hey, had ik al geprobeerd maar staat nog steeds in engels Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2011 Voorzover ik weet kun je een gewone xp pro niet van taal veranderen. Alleen bij corporate versies met mui interface kan het, en dan nog niet eens alles. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2011 ah oké, dan zal ik maar stoppen met zoeken :p thx guys! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2011 [QUOTE=janve;560908]ah oké, dan zal ik maar stoppen met zoeken :p thx guys![/QUOTE]\r\n\r\nAls je verder nog niets hebt geïnstalleerd waarom dan niet opnieuw begonnen met de instelling Nederlands of een Nederlandse versie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2011 [QUOTE=dutch-online;560964]..\r\nAlleen met een aparte XP pro versie [ duurder] heb je de mogelijkheid van taalkeuze.:)[/QUOTE]\r\n\r\nDan koopt hij/zij toch gewoon een nieuwe Nederlandstalige:cool::lol:;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2011 [QUOTE=dutch-online;560977]Ja maar gewoon kopen ?? daar is niet iedereen blij mee.:rolleyes:;):D[/QUOTE]\n\n\nOoit heb ik van Microsoft het advies gekregen(en dat durf ik voor de rechter onder ede te verklaren) omdat mijn CD/DVD van originele versie van Windows XP Pro NL stuk was en niet meer op wilde starten bij een herinstallatie om een zelfde versie bij de buren te lenen/kopiëren of er een van het internet te downloaden.\n\njanve, kan gewoon een NL versie van internet halen deze installeren en met zijn originele Engelse registratie nummer per telefoon registreren bij Microsoft waarbij hij dan per direct een getallenreeks krijgt die hij moet invullen op zijn PC, heb ik met Windows 95 en XP meerdere malen moeten doen omdat ik de versies niet geregistreerd kreeg.:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2011 Het lenen van een Windows cd/dvd mag inderdaad, zolang je maar betaald hebt voor je productcode is dat geen enkel probleem.\n\nMaar ik denk niet dat een Engelse productcode gaat werken in de Nederlandse Windows. Ook niet telefonisch. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen