Ga naar inhoud

Help met kiezen lapotop

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste Mensen,\r\n\r\nIk zoek een nieuwe laptop, met de schermgroote van 15 - 16 inch.\r\nIk moet er mee kunnen internetten, muziek kunnen luisteren, word/exel documenten kunnen typen en kunnen programmeren, het is simpele programmeer software dus ik heb geen krachtpatser nodig.\r\n\r\nIk heb maximaal €400 te besteden.\r\n\r\nZelf heb ik deze 3 op het oog:\r\nAcer Aspire 5336-902G25MN \r\nAcer Aspire 5552-P342G32Mnkk \r\nHewlett-Packard 625 (WT266EA)\r\n\r\nRaden jullie mij nog andere laptops aan?\r\n\r\nalvast bedankt!\r\n\r\nNick:D
Link naar reactie
Zelf zou ik geen Acer nemen, slechte service als hij defect is. HP is goed maar een omslachtige service.\r\n\r\nAsus is goed en goede service 2 jaar garantie en goede reparatie (mocht het nodig zijn)\r\n\r\nAsus K50C-SX009V\r\n--------------------------------\r\nMerk en Type\r\nMerk Asus\r\nType K50C-SX009V\r\nEerste prijsvermelding zaterdag 23 oktober 2010\r\nTechnische Specificaties\r\nCPU-type Intel Celeron M 220\r\nSnelheid 1,2GHz\r\nMoederbordchipset SiS 672\r\nGeheugengrootte 2GB\r\nGeheugentype DDR3 (SODIMM)\r\nVideointerface\r\nSchermdiagonaal 15,6\"\r\nVideochip Intel GMA 4500MHD\r\nVideo uit D-Sub (VGA)\r\nSchermresolutie 1366x768 (WXGA Wide)\r\nBacklight Led: Edge-lit\r\nOpslag\r\nOpslagcapaciteit 320GB\r\nHardeschijftype 5400rpm\r\nOptische Drive Type DVD+/-RW DL\r\nInterfaces\r\nVerbinding (USB/FW) Firewire 400, 2x USB 2.0\r\nVerbinding (wlan) 802.11b, 802.11g, 802.11n\r\nVerbinding (Ethernet) Ethernet 1Gbps\r\nVerbinding (Bluetooth) Bluetooth 2.0\r\nVerbinding (overige) Modem\r\nOverige specificaties\r\nLaptop extra\'s Cardreader, Webcam\r\nBesturingssysteem Windows Vista Home Premium\r\nGewicht 2,6kg\r\nKleuren Zwart\r\nTaal\r\nIndeling Qwerty\r\nTaal Meertalig
Link naar reactie
Ligt eraan wat je ermee wilt doen..als je hem alleen gaat gebruiken voor bijvoorbeeld (licht) Office, internet, en een beetje msn..dan kan een netbook ook wel.\n\nEn, ja de meeste \'standaard\' netbooks vallen wel binnen 400 euro, maar vergelijken met laptops vind ik persoonlijk geen goed idee, zijn voor hele andere dingen uitgevonden allebij.\n\nDie Compaq is dus niks? Valt wel binnen de 400 :)
Link naar reactie
nee kijk,\r\nIk moet nog 2 jaar op school, en dan kan ik gaan studeren en schaf dan toch een laptop aan van 1000 euro.\r\nHet gaat er nu om dat ik bezig ben met een robot bouwen voor mijn profielwerkstuk en die moet laten rijden in TU delft, en als we daar winnen gaan we naar Amerika.\r\nDus heb een draagbare laptop nodig waarop ik tekst bestanden kan schrijven om te programmeren, samenvattingen te schrijven en logboeken bij te houden...\r\n\r\ndus ik ben er uit, wil zeker een netbook.\r\n\r\nen de beste die ik tot nu toe heb gevonden is de acer aspire one 721\r\nen misschien hebben jullie nog betere opties....\r\n\r\ndanke schon!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...