Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2011 Delen Geplaatst: 12 februari 2011 Ik hoor steeds (om de 2 min. ongeveer) een blieb gelijk aan het inschakelen van een USB apparaat.\r\nNu heb ik al mijn USB apparaten eruit gehaald, maar ik blijf het horen.\r\nIs er ergens na te gaan wat er precies gebeurd op de pc (soort log file oid)\r\nOf kan het ook nog wat anders zijn.....?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2011 Hmmmm brandmelders in huis? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2011 kijk eens in de lijst van systeem of er een apparaat niet goed geïnstalleerd staat. \r\nEr zal dan een vraagteken bij moeten staan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2011 [QUOTE=Niekie30;560754]Hmmmm brandmelders in huis?[/QUOTE]\r\nDaar kunnen mensen zich een ongeluk aan zoeken als de batterij leeg is. Dan geeft zo\'n ding een heel korte piep, en net niet lang genoeg om de richting te bepalen, en omdat die piep zo hoog is, is de richting juist moeilijk te duiden.\r\n\r\nMaar of dat te vergelijken is met het aansluiten van een USB apparaat....? En die piep van de brandmelder gaat ook echt door als de PC uit staat :D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2011 [QUOTE=Gekwordikervan;560808]kijk eens in de lijst van systeem of er een apparaat niet goed geïnstalleerd staat. \r\nEr zal dan een vraagteken bij moeten staan.[/QUOTE]\r\n\r\nDaar heb ik geen bijzonderheden.... geen uitroep of vraagtekens....\r\nWel \"reset\" hij zichzelf steeds als ik die USB aanmeld/afmeld bliebs krijg.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2011 Huh? \"reset\" leg dat eens uit als je wilt?\r\nIk bedoel: Alleen een bieb horen is iets heel anders, als de pc zich dan ook tegelijk reset.\r\nEn met resetten wordt dan normaal bedoeld, opnieuw opstarten.\r\n\r\n\r\nEn overigens. De logfiles staan in de logboeken. Te bereiken via een rechtsklik op Deze Computer en dan \"Beheren\"te kiezen. Klik daar op de logboeken. Er zijn er minimaal 5. Op een regel met een melding kan je dubbel klikken, waarna een (technische) uitleg verschijnt van de melding.\r\n\r\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2011 Probeer eens: PC afsluiten, de stekker er een minuut uithalen en opstarten.\n[QUOTE=Niekie30;560921]Huh? \"reset\" leg dat eens uit als je wilt?[/QUOTE]\nIk denk \'[I]refresh[/I]\' van de hardware detectie in apparaatbeheer ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2011 [QUOTE]Huh? \"reset\" leg dat eens uit als je wilt?[/QUOTE]\n\nNee, niet de PC reset zich, maar apparaatbeheer.... Het scherm gaat leeg, en vult zich daarna weer compleet.\nIk heb ook USB uitgeschakeld in de BIOS, maar zelfs dat geeft geen verschil. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2011 hardware probleem dus......\nhet lijkt erop dat hij een stukje hardware ziet wat niet lekker werkt.\nheb je bluetooth op je pc?\ndraadloos internet?\nmisschien een printer?\neven uitschakelen in je apparaatbeheer.\nalle externe apparaten die aan je pc hangen loskoppelen behalve toetsenbord, muis en monitor.\nals dat niks doet stekker uit stopcontact en alle insteekkaarten eruit halen.\npc met monitor,toetsenbord en muis aansluiten en opnieuw opstarten.is die blieb dan weg steeds en voor een de kaarten terug steken.niet vergeten pc uit te zetten en stekker eruit halen.daarna even op de powerknop drukken en daarna een kaart terug steken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2011 [QUOTE]heb je bluetooth op je pc?\ndraadloos internet?\nmisschien een printer?[/QUOTE]\n\nja\nja, maar deze pc via lan\nja\n\nIk had al alles afgekoppeld, zelfs (USB) in BIOS uitgezet\nHad een USB kaartje in de pc, maar die heb ik nu ook eruit getrokken.\nProbleem blijft.....\nKan het een SW probleem zijn ? Virus-achtig iets ?\nAnders ga ik zo maar een opstart Win dvd erin stoppen, clean boot en kijken of het er dan nog is..... anders zal er wel iets HW matigs met de pc aan de hand zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2011 [QUOTE]draadloos internet?[/QUOTE]\n\nAls laatste: LAN kabel uit PC gehaald........ Probleem weg !!!!!!!\n(Cisco) Router gereset, Software van PC verwijderd, Restart, Router Software opnieuw geinstalleerd, en probleem blijft (voorlopig) weg.\nTHANKSZZZ\nMaar wat nu de oorzaak was ??? En waarom een USB signaal als het een LAN (cq Router) probleem is.......\nMaar goed....tot nu (Half uur na herstel) alles weer in orde...... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2011 Ah, dat geeft mij een idee...\nHeb je [B]UPnP[/B] (Universal Plug and Play) in de router aanstaan ? Die scant elke zoveel seconden voor nieuwe devices.\n\nWordt geloof ik algemeen gezien als \'veiliger\' om dat [I]niet[/I] aan te hebben.\n\nAls het weer voor komt, kijk dan op de router-led\'s of het gebeuren overeenkomt met een ritmische snel knipperen van de ledjes. Bij mij knipperen ze in blokken van zo\'n vier of vijf keer tegelijk als er gescand wordt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen