Anoniem2 Geplaatst: 12 februari 2011 Delen Geplaatst: 12 februari 2011 Ik weet het zo nog niet,\r\n+ Misschien iets sneller\r\n+ Zeker mooier \r\n- Vervelend dat Ster van de favorieten rechts zit, zal wel wennen\r\n- Hier en daar nog een bugje\r\n- Instand spelling controle werk niet meer, krijg deze ook niet aan de praat\r\n \r\nAl met al nog even een weekje aankijken Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2011 Ikzelf loop tegen het volgende aan:\r\n\r\nWanneer ik op een website zelf iets wil opzoeken, bijv. bij de ANWB, kan ik \r\nniet in het witte zoekvakje komen met mijn cursor om mijn zoekterm in te vullen:(\r\n\r\nDit kan ik wel met IE8.\r\n\r\nWie heeft soortgelijk ervaringen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2011 Doet t bij mij ook gewoon ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2011 Heeft u dit probleem met de Betaversie of de Release Candidate van Internet Explorer 9? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2011 [QUOTE=Beetjedigi;560820]Ikzelf loop tegen het volgende aan:\r\n\r\nWanneer ik op een website zelf iets wil opzoeken, bijv. bij de ANWB, kan ik \r\nniet in het witte zoekvakje komen met mijn cursor om mijn zoekterm in te vullen:(\r\n\r\nDit kan ik wel met IE8.\r\n\r\nWie heeft soortgelijk ervaringen?[/QUOTE]\r\n\r\n\r\n\r\nIk heb nu de definitieve versie geïnstalleerd en het probleem is verdwenen.\r\nVoor de rest geen gekke meegemaakt met IE9 en alles werkt prima.\r\nHeb de indruk dat hij ook sneller is.\r\n\r\nFijne zondag nog allemaal! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 20 maart 2011 Gelukkig :) ( Chrome blijft nog altijd nummer 1 (A) ) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen