Ga naar inhoud
  • 0

uitzending gemist en youtube kijken in china.

Anoniem2

Vraag

Hallo allemaal,\r\nvoor mijn werk verblijf ik regelmatig in China en kan daar geen youtube en uitzending gemist bekijken.\r\nOp de diverse fora lees ik dat dat wel mogelijk moet zijn via een vpn verbinding of proxy server.\r\n\r\nNergens vind ik een uitleg die duidelijk genoeg is om het voor mij begrijpbaar te maken hoe zoiets te doen.\r\nWelke proxyserver is goed? wat mag dat kosten? Hoe een vpn verbinding op te zetten? Hoe werkt een vpn verbinding? wat kost dat?\r\nWerkt het ook altijd, of ben ik afhankelijk van mijn (lage) uploadsnelheid thuis?\r\n\r\nWie heeft er een Jip en Janneke howto voor een proxy of vpn verbinding zodat ik gewoon alles kan bekijken als ik in mijn hotel in China verblijf?\r\n\r\nBvd Satkijker
Link naar reactie

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Misschien zo maar een dwars straat die zo even in me opkomt.\r\n\r\nRegionale settings naar NL zetten. Als je in China bent. \r\nIk ga er van uit dat je nog onder XP draait dan is het Configuration Screen, dan naar Regional Settings dan van de taal waar hij op staat. Ik vermoed Engels naar Nederlands zetten. \r\n\r\nIk weet niet of een herstart hiervoor nodig is, maar houd hier rekening mee. A\r\n\r\n[URL=\"http://www.econsultant.com/images/shortcut-regional-settings-intl-cpl.jpg\"]screen shotje[/URL]
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=satkijker;560726]e, en die staat gewoon op Nederlands.\r\n\r\nDat is dus niet de oplossing.\r\n\r\n\r\nSatkijker[/QUOTE]\r\n\r\nNee inderdaad. Daarom zei ik, ik noem maar een dwars straat. \r\nIk heb het vaak aan de hand met bedrijfspc\'s die in de Engelse taal zijn en dit probleem veelvuldig hebben als ze in een ander land zijn.\r\n\r\nMaar voor dit probleem gaat dit helaas niet op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...