Ga naar inhoud

vage computer geeft geen beeld

Anoniem2

Aanbevolen berichten

beste mensen ik heb een del pc 2 jaar oud\r\n\r\nAls ik hem aan zet gaat alles aan je hoort alles werken.\r\nDe cd speler doet het de moederbord lampjes werken.\r\nDe hardeschijf gaat draaien als ik hem zonder cpu cooler aan zet hoor je dat de cpu ook aan slaat.\r\nEn gewoon ze werk doet maar ik blijf zwart beeld houden.\r\nMeerdere monitoren geprobeert weet iemand wat ik er aan kan doen dat ik weer beeld krijg.\r\nZou iemand mij kunnen vertellen wat er mis is .\r\nalvast bedankt voor de mogelijke reactie\'s
Link naar reactie
Als alles naar behoren werkt alleen het beeld geeft niks, zie je dan ook de BIOS schermen niet of die weer wel. Want als je die wel ziet dan zou je proberen om op F8 te drukken en dan kijken of je hem kan laten opstarten in Veilige Modus.\r\n\r\nMocht dat niet het geval zijn, dan kijken welke slots je nog vrij hebt om eventueel een andere videokaart erin te prikken. (Meeste moederborden sluiten dan de onboard video uit)\r\nMocht hij dan nog niks geven dan zal je toch moeten uitkijken naar een nieuw moederbord. Gelieve zonder onboard videokaart. zodat je hier een goede kaart in een PCI-e kan steken.
Link naar reactie
Ik weet niet in hoeverre jou technische kennis is omtrent het binnen werk van een pc. \r\nMaar kan je eens kijken of er niet ergens een los contact is. Of iets wat niet goed is aangesloten?\r\n\r\nVoordat je dit probleem had, is er toen iets gebeurd. Heb je wat nieuws in je pc gedaan. Denk aan een hard disc of extra geheugen. \r\n\r\nBedrading van je pc naar de monitor al gecheckt. Brand het lampje op je monitor wel, krijgt de monitor wel stroom.
Link naar reactie
mij kennis is ruim voldoende om te kijken voor een draadje haha\r\nik heb alles al gecontrolleerd van draadjes niks nieuws in gestopt hij is van me vader geweest die zegt dat die is gecrasht en nu geen beeld meer geeft maar dan weet ik niet of er nog wel wat te doen valt aan dat ding zou het kunnen dat de vga poort onboard stuk is want dan haal ik een pci-e videokaart en dan doet die het weer maar daar wil ik wat meer zekerhijd van weten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...