Ga naar inhoud

pc zonder internet updaten?

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Mijn moeder speelt graag op haar pc nog wat spelletjes om de eenzaamheid op te vangen.\r\nNu willen de wat nieuwere spellen niet lopen sommige doen het dan weer wel dan weer niet.\r\nZe heeft geen internet want daar wil ze niet meer aan.\r\nIkzelf dacht aan de videoa kaart.\r\nZe draait onder windows xp home edition versie 2002 met servicepack 1.\r\nvideoakaart Nvidia geforce 4 MX 440 {microsofy corporation)\r\nstuurprogramma NV4-mini-sys.\r\nmochten er goede tips bij zitten die werken op de nieuwere spellen aan het lopen te krijgen.\r\nDan is er weer een mens zeer gelukkig gemaakt
Link naar reactie
[QUOTE=Lampje;560484]De belankrijkste update\'s kun je gewoon downloaden met een andere PC met internet. En dan mee menen op een USB stick. Of op een CD-tje branden.\nEn dan kan je dat gewoon installeren.[/QUOTE]\n\nKlopt, maar dat is de vraag niet. Het helpt als je ook de berichten leest, en niet alleen de topictitel.\n\nAnyway, een GeForce 4 MX is gewoon antiek - zelfs geïntegreerde videochips van tegenwoordig zijn stukken sneller als dat. Dat houdt inderdaad in dat spellen die een beroep doen op de videokaart, wel eens erg traag kunnen lopen.\nEchter, als de PC een dergelijk oude videokaart aan boord heeft, dan zal de rest ook niet veel meer zijn. De processor zal sterk verouderd zijn en het geheugen zal ook niet overhouden.\n\nDe eerste stap voor het verbeteren van de prestaties zal zijn om uit te zoeken wat er nu precies in zit. Vooral de processor is van belang, maar ook wat voor geheugen, en hoeveel, er nu in zit is handig om te weten.\n\nIk zou er echter wel rekening mee houden dat er niet veel meer aan te doen zal zijn. Ik ben bang dat dat beestje inmiddels zo verouderd is, dat het gewoon zonde van het geld is om er nog upgrades in te zetten. Dan kun je beter een goedkoop kant-en-klaar systeem van Dell (of één van de andere merken) overwegen. Ik ga er immers wel van uit dat je moeder geen interesse heeft in games zoals Crysis of Call of Duty - want die draai je nu ook niet - en meer in de Zylom/PopCap hoek zit.
Link naar reactie
Veel \"heel\" oude spelletjes willen nog dat er Dos op de pc staat en XP is daar niet zo goed in.\nProbeer eerst die \"games\" eens uit op je eigen (ongetwijfeld modernere) pc en kijk of ze het daar wel willen doen. \nIk zou daarna het oude pc\'t van t\'lieve mens een dagje meenemen naar huis en hem compleet opnieuw installeren met XP tot en met Sp 3. Download en installeer ook alle drivers van Moederbord en videokaart. Zorg dat er minimaal 512 Mb geheugen in zit. Koop dan eventueel een AGP videokaartje van een paar tientjes en ik denk dat het mensje nog een leven lang plezier heeft van je actie.\nAls je in buurt van Westland woont stuur je maar een persoonlijk berichtje, dan doe ik het voor je als je hem lang gooit.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...