Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2011 Delen Geplaatst: 10 februari 2011 Hallo,\r\nSinds gister heb ik in mijn vista een vreemde sidebar...\r\nDe gadgets, doen het half, zijn niet te bereiken met options en zelfs de standaard klok doet niets.\r\nHet vreemde is nu dat als ik onder een ander naam inlog, of als gast, de sidebar prima werkt.\r\nIk ben heel benieuwd of er meer mensen deze gewaarwording hebben, en zo ja wat er aan te doen is.\r\nScannen toont geen virussen. Wel heb ik bij het opstarten dat d touchpad vreemd reageert. Dit is echter alleen tijdens het opstarten.\r\nAl vast bedankt voor reacties!\r\nTom Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2011 Even vermelden of het in alleen Windows is, of in/met je browser, en welke browser dan.\n\nEen screenshot van (alleen) \'de indringer\' zou wel makkelijker zijn als je wilt dat iemand het herkent.\nIn je softwarescherm al gekeken of daar iets staat wat je herkent als dat ding ?\n\nDe sidebar doet het prima, maar je \'gadgets\' maar half. Welke gadgets ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2011 okee, Vista is windows, browser is firefox, sidebar is geen browser.... buienradar, de klok, het weer....[ATTACH]15747[/ATTACH] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2011 okee, plaatje kleiner, wat bedoelt u met toolbar?\r\nIk heb een webcam gadget, een klok, de buienradar en het weer.\r\nZe doen het niet als ik op mijn eigen naam inlog op de laptop.\r\nWel als ik als gast inlog. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2011 Scan loopt, toolbar is de standaard bladwijzerwerkbalk van firefox. Altijd al gehad.\nScan voltooid, registersleutels weggegooid, opnieuw gestart, sidebar functioneert als vanouds.\nWaarom avg dit niet oppikte weet ik niet. Maar alles draait weer als voorheen.\nMijn hartelijke dank, voor de genomen moeite!\nTom Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2011 [QUOTE=velter;560426]Hallo,\r\nSinds gister heb ik in mijn vista een vreemde sidebar...[/QUOTE]\r\nDit werd verkeerd begrepen, hieruit maakte ik op dat de hele sidebar \'vreemd\' was, dus uit het niets was geïnstalleerd. Maar je had hem al, en dat verklaard de rest van je tekst ook gelijk beter. ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2011 [QUOTE=velter;560426]Hallo,\r\nSinds gister heb ik in mijn vista een vreemde sidebar...[/QUOTE]\r\nDit werd verkeerd begrepen, hieruit maakte ik op dat de hele sidebar \'vreemd\' was, dus uit het niets was geïnstalleerd. Maar je had hem al, en dat verklaart de rest van je tekst ook gelijk beter. ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen