Ga naar inhoud
  • 0

trojaanse paarden in mijn pc?

Anoniem2

Vraag

Ik heb een troyan scanner laten scannen en hij heeft al 2 paarden gevonden. Ook Avg geeft steeds een pop up dat er 1 is gevonden maar als ik die in quarantaine wil zetten zegt hij:ër is al actie ondernomen op dit object of het is niet toegankelijk\" Negeren is de enige mogelijkheid die lukt om de pop up weer weg te krijgen. AMB (Malwarebytes) zegt geen kwaadaardige bestanden te vinden in de snelle scan. Alles wat ik zelf weet en heb gedaan heb ik van google maar ben best een leek op dit gebied. \r\n\r\nHet gekke is dat mijn pc net helemaal opnieuw is geinstalleerd maar vrij snel was het mis? \r\n\r\nHelp mij alsjeblieft :o haha
Link naar reactie

7 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Ha die Oblix, op jou kunnen we meestal wel rekeken, helemaal geweldig!\r\n\r\nSorry moest even screenshots maken en die aan mezelf mailen zodat ik op een andere laptop dit kan doen hahaha, komen ze: \r\n\r\nAVG resident shield geeft steeds dit aan, en heel vaak, heel irri\r\n[IMG]http://i837.photobucket.com/albums/zz298/princessyaartje2/trojaan.jpg[/IMG]\r\n\r\nEn ik heb een online troyan scanner gebruikt op windowssecurity.com en die is nog bezig maar geeft dit aan tot nu toe:\r\n[IMG]http://i837.photobucket.com/albums/zz298/princessyaartje2/trojaanscanner.jpg[/IMG]\r\n\r\nben als de dood dat ze mn bankgegevends hacken ofzo, kan dat?
Link naar reactie
  • 0
AVG: Schoon de tijdelijke mappen eens op. Kennelijk staat daar een installer in.\n\nDie onlinescanner meldt ook een cookie als mogelijke bedreiging. Strikt genomen kan een cookie vervelend zijn, maar doorgaans zijn ze vrij onschuldig.\nBij die ander even \'all detected objects\' bekijken, maar zou daar niet wakker van liggen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...