Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2011 Delen Geplaatst: 7 februari 2011 heee, kan je mij helpen??\r\nwant ik wil heel graag advieskrijgen.\r\nik zoek een nieuwe computer, een desktop maar ik zat te denken aan een Intel core i3 of i5 en min 4 gb werkgeheugen en een Nvidea GeForce van 1 gb video kaart, maar het is bedoelt voor internet en msn messenger en download programma\'s en waar 1 simulatie game op komt zo\'n truck simulatorgame, alleen deze optie, zijn die goed of kan het nog goedkoper bij wijze van???\r\n\r\nHelp mij aub.....\r\nGroeten daniel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2011 Titel aangepast. Wil je de volgende keer een titel bedenken die met je vraag te maken heeft? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2011 [QUOTE=BackupMod;560063]Titel aangepast. Wil je de volgende keer een titel bedenken die met je vraag te maken heeft?[/QUOTE]\r\n\r\nsorry, het is voor mij pas de eerste keer dus, bedankt voor e tip;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen