wim12 Geplaatst: 6 oktober 2017 Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 voor het knippen en plakken van video's, eventueel met overgangen en teksten te monteren. Quote Link naar reactie
Kasander1 Geplaatst: 6 oktober 2017 Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 Eenvoudig, Nederlands en natuurlijk ook nog gratis. Oei! Dan zit er maar een ding op voor je: Linux in plaats van Windows. Onder Linux kan je behoorlijk stevige programma's krijgen die EN volledig zijn EN gratis EN geregeld updates krijgen. Vaak zijn ze ook naar het Nederlands te krijgen. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar je kan eens wandelen naar https://www.google.nl/search?q=linux+video+editor+software&oq=videobewerkingsprogramma+linux&gs_l=psy-ab.1.0.0i71k1l4.0.0.0.15132.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1..64.psy-ab..0.0.0....0.ha1wQaqi3j8 Quote Link naar reactie
Homer Geplaatst: 6 oktober 2017 Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 In sommige Windows versies zit iets dergelijks meen ik. Quote Link naar reactie
wim12 Geplaatst: 6 oktober 2017 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 @homer-2 In windows 10 helaas niet meer Quote Link naar reactie
wim12 Geplaatst: 6 oktober 2017 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 @kasander1 gratis heb ik niet over gesproken. Mag best iets kosten . als het maar goed en eenvoudig is Quote Link naar reactie
Kasander1 Geplaatst: 6 oktober 2017 Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 Sorry, ik ging automatisch uit van een algemeen goed. Verschil is tussen Windows en Linux dat Windows-programma's vaak geen 'iets' kennen maar alleen 'veel' en de programma's bij Linux compleet en gratis zijn. Ik zal je er verder niet meer mee lastig vallen. Quote Link naar reactie
Jorrit Geplaatst: 7 oktober 2017 Delen Geplaatst: 7 oktober 2017 Ooit was er Windows Movie Maker, een simpel videobewerkingsprogramma. Helaas heeft Microsoft de ondersteuning van het Windows Live Essentials 2012, waar het toe behoorde, gestopt. Lees anders even het volgende artikel, en wie weet zit daar wat tussen: https://computertotaal.nl/artikelen/apps-software/dit-zijn-de-beste-alternatieven-voor-movie-maker/ Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen