Anoniem2 Geplaatst: 6 februari 2011 Delen Geplaatst: 6 februari 2011 hallo ,Ik ben op zoek naar een nieuwe pc maar ik weet eigenlijk niet waar ik nou precies op moet letten.Ik wil mijn pc gaan gebruiken om mijn videobanden op de pc te zetten en er dan dvd\'s van branden,foto\'s bewerken en branden,surfen op internet en een beetje muziek en films downloaden.\r\nIemand een een suggestie voor een desktop pc ??\r\nMoet wel een kant en klare pc zijn want ik heb helemaal geen verstand om zelf een pc in elkaar te zetten.Alvast bedankt:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2011 [QUOTE=sloddervos;559883]hallo ,Ik ben op zoek naar een nieuwe pc maar ik weet eigenlijk niet waar ik nou precies op moet letten.Ik wil mijn pc gaan gebruiken om mijn videobanden op de pc te zetten en er dan dvd\'s van branden,foto\'s bewerken en branden,surfen op internet en een beetje muziek en films downloaden.\nIemand een een suggestie voor een desktop pc ??\nMoet wel een kant en klare pc zijn want ik heb helemaal geen verstand om zelf een pc in elkaar te zetten.Alvast bedankt:confused:[/QUOTE]\n\nKoop er een met een i5 of i7 processor, 6 GB geheugen, videokaart met 1GB geheugen van ATI of Nvidea en 1TB Harde schijf, en Windows 7 de rest van de programma\'s kun je er gewoon gratis bij halen vanaf het internet zoals Open Office, AVG free, DVD of CD branden kan Windows 7 zelf en bestanden omzetten als bijvoorbeeld avi naar DVD zijn ook gratis ja er zijn zelfs gratis video bewerking\'s programma\'s. \n\nDit heb je al tussen de 500 en 700 Euro en soms zelfs er onder, het probleem met Computers is, dat deze na een maand al weer oud zijn, dus moet je ze voor thuis gebruik niet al te duur inkopen, hoewel de PC\'s voor een bedrijf goedkoper lijken er moet wel allemaal licentie software op en er moet iemand zijn die het onderhoud doet zowel hard als softwarematig.\n\nEen ding moet je wel doen en dat is een Computer aanschaffen bij een bedrijf als Paradigit die hebben er verstand van, en niet bij dozenschuivers zoals de MEDIAMARKT die bij problemen niets voor je kunnen betekenen.:-# Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2011 Wat stroke33 aangeeft is allemaal prima. Goed advies tot hij bij AVG komt.\r\n\r\nIk zou er toch een gekochte versie op zetten zodat je weet dat het toch veilig is. Al die gratis virusscanners die je van het internet kan plukken, is het allemaal net niet.\r\nJe bent er niet 100% zeker van dat je gevrijwaard bent van virusvrij. \r\n\r\nDe meest nemen veel processor en werkgeheugen in beslag en maken je pc mega traag. En daarbij is het ook nog eens zo dat deze niet altijd goed up-to-date zijn van de laatste virus definities. \r\n\r\nDus wees wijs en neem geen gratis virusscanner, zeker niet als je met foto en filmmateriaal werkt, als je voor liefde uitgaat om dingen goed en veilig te bewaren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2011 Stroke 33 en anderen bedankt voor de reactie.Ik denk dat ik dan toch maar niet naar de mediamarkt ga maar naar een echte pc shop,hebben er volgens mij meer verstand van.Ik kreeg van een kennis het volgende advies de Alternate Mercurius P110 kost € 699.00 maar die moet je via internet kopen ,hoe zit het dan met de service??? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2011 Ziet er ok uit:\r\n[url]http://www.alternate.nl/html/product/PC_Complete_Systemen_met_besturingssysteem/ALTERNATE/Mercurius_P110/507957/?baseId=687986[/url]\r\n\r\nAlternate heeft gewoon een filiaal in Ridderkerk met servicebalie, als je niet van opsturen houdt. ga wel liefst op een rustig tijdstip naar die servicebalie, of neem genoeg lectuur mee!\r\n[url]http://tweakers.net/shopreview/156/alternate-nederland.html[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2011 [QUOTE=sloddervos;559978]Stroke 33 en anderen bedankt voor de reactie.Ik denk dat ik dan toch maar niet naar de mediamarkt ga maar naar een echte pc shop,hebben er volgens mij meer verstand van.Ik kreeg van een kennis het volgende advies de Alternate Mercurius P110 kost € 699.00 maar die moet je via internet kopen ,hoe zit het dan met de service???[/QUOTE]\r\n\r\nGraag gedaan maar heb je ook al zo\'n handig dingetje [url]http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.dedigitalerevolutie.tv/filecontent/images/33771.jpg&imgrefurl=http://www.fan.tv/Digitaal/toontext.asp%3Fid%3D19106&usg=__1sanH2TCn6wezhutwxQaj9W6Rew=&h=287&w=395&sz=13&hl=nl&start=0&sig2=zKH_hMoPmAODfMgrW8qiPQ&zoom=1&tbnid=z4fsbkPBeHIZWM:&tbnh=148&tbnw=216&ei=2fdPTebtKYqDOpDL8P0P&prev=/images%3Fq%3Dvideobanden%2Boverzetten%2Bop%2Bdvd%26um%3D1%26hl%3Dnl%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:nl:official%26biw%3D1120%26bih%3D588%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=676&oei=w_dPTbO0IJCZOpSO1eIP&esq=4&page=1&ndsp=15&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=81&ty=46[/url] ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2011 Stroke 33 en Obi-wan-kenobi \nBedankt voor de tips en het word een alternate mercurius\nIk zal zo een plextor converter kopen lijkt mij zeer handig.\nHeb ook al Pinnacle 12 waar ik de video mee bewerk Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen