Ga naar inhoud

Welke Linux zal ik kiezen?

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ben ik weer.:p\r\n\r\nNa mijn vorige topic,klapjap in de hoek,ben ik nu zover.\r\nIk wil een Dual-Boot op deze PC zetten.\r\n\r\nIntel D820\r\n2GB intern\r\n250GB HDD (meerdere partities)\r\nRX2600XT 512mb Diamond Graka (Ik speel op z\'n tijd,graag een goed spel.)\r\nWindows 7 32-bit Ultimate.\r\n\r\nMijn dochter heeft Office2007 nodig voor school.\r\n\r\nDit systeem loopt op zich erg stabiel.\r\nMaar ik wil graag voorzichtig experimenteren met Linux,daarom ook de Dual-Boot.\r\nIk heb inmiddels al een Live-CD van knoppix gedraait,en dat zag er best goed uit.\r\n\r\nOp internet hoopte ik antwoord te kunnen vinden op mijn vraag,welke distro voor mij geschikt is,maar ik word hier niet veel wijzer van.\r\nDe een zegt dit,de ander weer dat.\r\n\r\nMijn wens:\r\nGraag een Distro die een beetje in de buurt komt van W7.(ik snap,kan niet echt).\r\nEn die goed in DualBoot,naast W7 draait.\r\n\r\nIk hoop dat ik genoeg info heb gegeven.;)
Link naar reactie
Ik begin nu al aardig te wennen.\nStart vlot op,en sluit af,alsof de stekker eruit wordt getrokken,zo snel.\nMisschien ligt het aan mij,maar ik heb nog nooit zo\'n mooi geluid gehad,als nu.\nIk luister met de interne geluid kaart,AC97.\nHoog,Midden,Laag,gewoon mooi nu.\nOnder W7,is het geluid lang zo mooi niet.\n\nNu nog ff leren installeren van een downloadprogamma voor NZB.\n\nIemand suggesties? Ik hoor het graag.\n\nGroeten Arnoud.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ben ook fan van Lottanzb.Doet wat het moet doen gewoon.Ubuntu is een goede keuze maar ik zou toch verder kijken want in andere distro\'s kom je misschien dingen tegen die jou meer aan spreken.Slackware is moeilijker en ziet er op het eerste gezicht wat minder gelikt uit maar is o zooo stabiel.Ik zou met Ubuntu oid beginnen maar zeker verder kijken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...