Ga naar inhoud

mail niet leesbaar

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb van 2 kennissen gehoord dat ze de mails die ik via Outlook Express 6 verstuur niet kunnen lezen (alleen onleesbare tekens) op hun I-phone / G-mail, maar dat ze die wel normaal ontvangen op hun PC. Volgens hen ligt dat aan mijn mails.\r\n\r\nIs dat een reele veronderstelling?\r\nKan dat aan bepaalde instellingen van outlook Expresse liggen?\r\n\r\nBart van Veen
Link naar reactie
Als je Outlook expresse standaard is geïnstalleerd dan ligt het aan de ontvanger, zo hoorde ik laatst nog van een vriend dat zijn zwager zij E-mails ontving in een wel heel erg kleine tekst, ik heb daarop de mail naar mij laten sturen naar mijn hotmail, Gmail en mijn pop adres van mijn provider en de mail kwam in alle gevallen goed aan.\n\nIk heb mijn vriend daarop een E-mail account aan laten maken bij Google een Gmail account dus en hem aan bevolen om als hij naar die zwager een e-mail stuurde deze ook dan BCC naar zichzelf te sturen, zijn pop en gmail adres alles was steeds goed en bij zijn zwager niet toen hebben we bij zijn zwager Thunderbird geïnstalleerd en heeft de zwager er nooit geen last meer van gehad.Hij was zo blij met zijn gmail adres op een bepaald moment omdat hij nu ook de foto\'s van zijn dochter en kleinkinderen direct kon zie en niet mailtje voor mailtje zoals het altijd bij Outlook expres ging vanwege de vele opslagruimte bij Gmail.
Link naar reactie
[QUOTE=plmtsbda;559578]Hallo,\r\n\r\nIk heb van 2 kennissen gehoord dat ze de mails die ik via Outlook Express 6 verstuur niet kunnen lezen (alleen onleesbare tekens) op hun I-phone / G-mail, maar dat ze die wel normaal ontvangen op hun PC. Volgens hen ligt dat aan mijn mails.\r\n\r\nIs dat een reele veronderstelling?\r\nKan dat aan bepaalde instellingen van outlook Expresse liggen?\r\n\r\nBart van Veen[/QUOTE]\r\n\r\nLaat die kennissen eens vanaf hun eigen outlook een E-mail naar de I-phone en Gmail sturen .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...