Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2011 Delen Geplaatst: 3 februari 2011 Bij mijn inkomende mail worden accenten(aanhalingstekens etc.) verkeerd weergegeven. Live mail maakt er een zooitje van en ik weet niet hoe ik dit probleem moet oplossen.:confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2011 Maak er even een schermafdrukje van een plaats deze hier, dat maakt het probleem een stuk duidelijker. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 9 februari 2011 Hoi EdMoor\r\n\r\nBij deze een schermafdruk. In de 1e regel, na Hoi Ed, zie je meteen wat ik bedoel. De rest van het bericht heb ik niet afgedrukt omdat er verder geen relevante info in stond.\r\n Ter verdere info: Taal staat op Nederlands (Nederland) en toetsenbord op Verenigde Staten (internationaal) Alvast bedankt voor je reactie.\r\n\r\n\r\n\r\n\r\nHoi Ed,\r\n\r\nJe bent nog één klik verwijderd van de leukste spelletjessite van Nederland! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen