Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2011 Delen Geplaatst: 2 februari 2011 Hallo.\r\n\r\nAls ik een filmpje wil importeren van mijn comp. naar windows movie maker krijg ik de volgende melding :\r\nEen interface heeft teveel methoden om gebeurtenissen te starten.\r\nWat nu te doen?\r\nAlvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2011 Verander de extensie van de Videofilm in AVI of MP4 en daarna weer Importeren dan moet het goed gaan .\r\nSucces ricardo[QUOTE=clasina;559319]Hallo.\r\n\r\nAls ik een filmpje wil importeren van mijn comp. naar windows movie maker krijg ik de volgende melding :\r\nEen interface heeft teveel methoden om gebeurtenissen te starten.\r\nWat nu te doen?\r\nAlvast bedankt[/QUOTE] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2011 Hoe moet dit dan?\r\nIs hier een nederlands programma voor?\r\n gr Clasina Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2011 Dit kan met windows verkenner. Het is wel nodig om in verkenner de instelling aan te passen zodat de extensies wordt weergegeven. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen