Ga naar inhoud

Packard Bell beeldscherm

Aanbevolen berichten

Beste forum-leden,\r\n\r\nIk heb zojuist me nieuwe computer binnengekregen.\r\n\r\nVideokaart: Radeon HD6870\r\nBesturingssysteem: Windows 7 64 bit.\r\n\r\nIk heb een Packard bell beeldscherm maar als ik hem via DVI om mijn computer aansluit ziet mijn beeldscherm de computer niet. Ik heb een een DVI naar HDMI converter. Als ik de HDMI kabel in me computer steek en de DVI in me beeldscherm ziet hij hem nog steeds niet.\r\n\r\nIemand een oplossing?\r\n\r\nalvast bedankt!
Link naar reactie
[QUOTE=jantjooh;559307]Juiste drivers voor de Videokaart geinstalleerd?[/QUOTE]\r\n\r\nIk wil niet al te dom doen, maar als je geen beeld hebt, hoe wilde je dan de drivers installeren? Zal je toch dingen aan moeten klikken, wat volgens mij redelijk moeilijk gaat als je niks ziet..ik weet zelf ook geen oplossing, heb hier geen ervaring of wat dan ook mee.
Link naar reactie
Misschien proberen om de grafische kaart een keer los te schroeven, en in een ander (PCIe) slotje te doen? Nou lijkt het me dat dat nooit kapot kan zijn met een nieuwe pc, maar wie weet werkt hij in de andere wel gewoon. \n\nStaat er inderdaad niet bij, raar. Werkt het ook niet met de drivers voor Vista? \nIk zie bij alleen bij de 23x Win7 staan..:S \n\nHet zal toch niet zijn dat dit scherm dan gewoon geen Win7 ondersteunt?
Link naar reactie
Nouja, het valt altijd te proberen..maar met welke aansluiting werk je nu dan? Of zit je nu op een andere pc? Als je ook met die pc via DVI werkt nu, dan klopt er iets niet helemaal..maargoed het valt altijd te proberen. \nIk heb zelf ook net een aantal weken deze pc, en ik moest zelf ook ff kijken met drivers van videokaart etc (voor het eerst zelf alles gedaan)..m\'n scherm deed het wel in 1x, maar het valt altijd te proberen lijkt me.
Link naar reactie
[QUOTE=MrBowser;559372]Nee inderdaad, dat leek me dus ook al absurt! Maar moet ik persee de drivers voor het beeldscherm installeren op mijn pc?[/QUOTE]\r\n\r\nNee, je hebt GEEN drivers voor het beeldscherm nodig.\r\nIn jouw geval zou ik toch eens proberen om de monitor aan een andere pc te koppelen, of een ander monitor aan jouw pc te koppelen. Hiermee kom je er achter of de monitor defect is of dat het aan jouw videokaart ligt.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;559502]D-Sub (VGA), HDMI volgens de specs\r\n\r\ndie mogelijkheden moeten er op zitten ???[/QUOTE]\r\n\r\nVolgens de specs van de PB site:\r\n\r\nInterfaces/Ports\r\n» Ports: 1xVGA, 1xDVI-D, 3 USB 2.0+ 1 USB for the PC, \r\nStandard 15 pin D-sub\r\n\r\nHier te vinden, linksonder: \r\n[url]http://www.packardbell.nl/pb/nl/NL/content/model/ET.UQ1HE.001[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...