Anoniem2 Geplaatst: 1 februari 2011 Delen Geplaatst: 1 februari 2011 Beste forum-leden,\r\n\r\nIk heb zojuist me nieuwe computer binnengekregen.\r\n\r\nVideokaart: Radeon HD6870\r\nBesturingssysteem: Windows 7 64 bit.\r\n\r\nIk heb een Packard bell beeldscherm maar als ik hem via DVI om mijn computer aansluit ziet mijn beeldscherm de computer niet. Ik heb een een DVI naar HDMI converter. Als ik de HDMI kabel in me computer steek en de DVI in me beeldscherm ziet hij hem nog steeds niet.\r\n\r\nIemand een oplossing?\r\n\r\nalvast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2011 Model beeldscherm: Packard bell Maestro 242 Dx, 24\'\' Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2011 Word je beeldschem herkend in Windows( Configuratiescherm-Hardware en geluiden -Apparaten en printers) ? Juiste drivers voor de Videokaart geinstalleerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2011 [QUOTE=jantjooh;559307]Juiste drivers voor de Videokaart geinstalleerd?[/QUOTE]\r\n\r\nIk wil niet al te dom doen, maar als je geen beeld hebt, hoe wilde je dan de drivers installeren? Zal je toch dingen aan moeten klikken, wat volgens mij redelijk moeilijk gaat als je niks ziet..ik weet zelf ook geen oplossing, heb hier geen ervaring of wat dan ook mee. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2011 Heb je wel eerst de monitor aangesloten en DAARNA de pc pas aan gezet?\r\nZorg er voor dat er buiten die DVI kabel om, geen andere kabels op de videokaart zijn aagesloten.\r\nZet eerst het beeldscherm op stroom en schakel daarna de monitor pas in.\r\nGebruik je wel de DVI kabel die bij die monitor is geleverd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2011 Als ik bij de packard bell site voor drivers zoek dan staat er geen Windows 7 bij, kan dat een probleem zijn? Ja ik gebruik de DVI kabel die bij de monitor is geleverd en heb alles gedaan wat hierboven staat. Als ik dan de computer en dan de monitor aanzet staat er NO SIGNAL. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2011 Misschien proberen om de grafische kaart een keer los te schroeven, en in een ander (PCIe) slotje te doen? Nou lijkt het me dat dat nooit kapot kan zijn met een nieuwe pc, maar wie weet werkt hij in de andere wel gewoon. \n\nStaat er inderdaad niet bij, raar. Werkt het ook niet met de drivers voor Vista? \nIk zie bij alleen bij de 23x Win7 staan..:S \n\nHet zal toch niet zijn dat dit scherm dan gewoon geen Win7 ondersteunt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2011 Nee inderdaad, dat leek me dus ook al absurt! Maar moet ik persee de drivers voor het beeldscherm installeren op mijn pc? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2011 Nouja, het valt altijd te proberen..maar met welke aansluiting werk je nu dan? Of zit je nu op een andere pc? Als je ook met die pc via DVI werkt nu, dan klopt er iets niet helemaal..maargoed het valt altijd te proberen. \nIk heb zelf ook net een aantal weken deze pc, en ik moest zelf ook ff kijken met drivers van videokaart etc (voor het eerst zelf alles gedaan)..m\'n scherm deed het wel in 1x, maar het valt altijd te proberen lijkt me. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2011 [QUOTE=MrBowser;559372]Nee inderdaad, dat leek me dus ook al absurt! Maar moet ik persee de drivers voor het beeldscherm installeren op mijn pc?[/QUOTE]\r\n\r\nNee, je hebt GEEN drivers voor het beeldscherm nodig.\r\nIn jouw geval zou ik toch eens proberen om de monitor aan een andere pc te koppelen, of een ander monitor aan jouw pc te koppelen. Hiermee kom je er achter of de monitor defect is of dat het aan jouw videokaart ligt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2011 Als ik het via mijn tv doe, dus met een HDMI kabel naar me tv vanaf me nieuwe pc lukt het wel, dan zie ik wel beeld (wel onscherp). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2011 Als ik de spec opzoek op Internet, heeft je videokaart (Radeon HD6870) een HDMI uitgang en je Monitor (Packard Bell 242 DX) een HDMI ingang. Als dat inderdaad zo is, waarom gebruik je dan een converter?\r\nJe zou dan met een simpele HDMI cable moeten kunnen aansluiten.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2011 Nee ik heb geen HDMI ingang in me monitor.\n\nInterfaces/Ports\n» Ports: 1xVGA, 1xDVI-D, 3 USB 2.0+ 1 USB for the PC, \nStandard 15 pin D-sub\n\nDat zijn alle ingangen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2011 [url]http://www.packardbell.nl/pb/nl/NL/content/model/ET.UQ1HE.001[/url]\n\nHij heeft inderdaad geen HDMI, heel vaag. \n\n[url]http://www.packardbell.nl/pb/nl/NL/content/models/maestro[/url]\n\nDat zijn alle Meastro modellen, wat opvalt is dat de Ws serie wel HDMI heeft, de Dx niet.\nGewoon even een paar feitjes ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2011 Inderdaad, een scherm van 24 inch full hd en 2 ms response tijd zou toch een hdmi uitgang moeten hebben.. ik heb een een DVI-D kabel erbij gekregen, ik krijg nog steeds geen beeld.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2011 [QUOTE=dutch-online;559502]D-Sub (VGA), HDMI volgens de specs\r\n\r\ndie mogelijkheden moeten er op zitten ???[/QUOTE]\r\n\r\nVolgens de specs van de PB site:\r\n\r\nInterfaces/Ports\r\n» Ports: 1xVGA, 1xDVI-D, 3 USB 2.0+ 1 USB for the PC, \r\nStandard 15 pin D-sub\r\n\r\nHier te vinden, linksonder: \r\n[url]http://www.packardbell.nl/pb/nl/NL/content/model/ET.UQ1HE.001[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2011 Inderdaad, helemaal geen HDMI input, alleen VGA en DVI-D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen