Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2011 Delen Geplaatst: 31 januari 2011 Hallo forumleden,\r\nNu is mijn vraag, wat ik moet doen om aan een gedeeltelijk beschreven schijf, later weer wat te willen toevoegen, zonder dat het beschreven gedeelte wordt gewist?\r\nIk gebruik op mijn Home XP Nero Express.\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2011 Kies voor multi-sessie cd. \nCd na branden niet afsluiten (alleen na laatste sessie). Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2011 [quote=weetgraag;558924]Hallo forumleden,\nNu is mijn vraag, wat ik moet doen om aan een gedeeltelijk beschreven schijf, later weer wat te willen toevoegen, zonder dat het beschreven gedeelte wordt gewist?\nIk gebruik op mijn Home XP Nero Express.\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag.[/quote]\n \nNiet aan beginnen.\nMaar al te vaak gaat het mis ,zodat je vorige bestanden niet meer kunt lezen.\nGewoon telkens een nieuwe cd gebruiken ,een cd kost nog geen 25 cent. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen