Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2011 Delen Geplaatst: 30 januari 2011 Beste medetuners,\r\nIk heb sinds kort een iPod-touch.\r\nDeze heb ik aangesloten op de computer/itunes, alles werkte perfect.\r\nNu krijg ik telkens als ik hem aansluit:\r\n- Backupfout\r\n- In SyncServer is een probleem opgetreden en moet worden afgesloten........\r\n- In MobileDevicehelper is een fout opgetreden.....\r\n- itunes kan geen informatie over gegevensklassen uid de synchronisatievoorziening laden. Sluit de kabel opnieuw aan of probeer het later opnieuw.\r\nitunes herkent mijn iPod wel want mijn naam komt er meteen te staan.\r\n\r\nIk heb vanalles al geprobeerd:\r\n- itunes volledig verwijdern (incl alle andere mappen en bestanden van itunes), computer opnieuw opstarten, ccleaner het register en rommel laten opruimen herstartern computer en daarna opnieuw installeren......hetzelfde probleem\r\n- iPod weer op fabrieksinstellingen zetten\r\n\r\nMijn vraag is moet ik dan maar heel mijn computer opnieuw installeren?\r\nMoet ik naar een eerder herstelpunt gaan?\r\nWie kan mij helpen? Zo kan ik niets op de iPod zetten.\r\n\r\nBedankt voor het medenken\r\n\r\nJack Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2011 Als je geen problemen had met de pc voordat je met I-Tunes aan de slag bent geweest lijkt het mij verstandig om naar een systeemherstelpunt te gaan.\n\nHeb je misschien ook iets gemerkt van andere Usb apparatuur die niet (meer) juist werkt?\n\nGroet, Theo Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen