Ga naar inhoud

Geschikte processor

Aanbevolen berichten

1 Goedenmiddag,ik heb onlangs ene videokaart gekregen en wel de HD4760 AGP.Nu is mijn voeding prima voor deze kaart,ook het RAM geheugen is dik in orde maar alleen de processor schiet tekort.Het moederbord is een AsusP4S800D-X.De processor is een Intel 4 2.8(zie bijlages).Mijn vraag bij deze is wat de snelst mogelijke processor is die ik nog kan aansluiten op dit moederbord?Als ik het goed begrijp kan op dit mobo iig geen duo core ,maar is er nog een andere Intel processor die de moeite is om samen te werken met deze kaart en die het verschil kan maken?Oke ik hoor het graag :)Groets !
Link naar reactie
Als je het moederbord weet, kun je gewoon op de website van de fabrikant kijken welke processoren ondersteund worden: \r\n[url]http://support.asus.com/cpusupport/cpusupport.aspx?model=P4S800D-X&SLanguage=en-us[/url]\r\n\r\nWat voor FSB heeft die processor, 533MHz of 800MHz? Als die 2.8GHz Pentium 4 van je al een 800MHz FSB heeft, zal een upgrade van de processor naar max. een 3.4GHz Pentium 4 weinig uitmaken (mocht je die tweedehands nog kunnen vinden).
Link naar reactie
Oke bedankt voor de snelle reacties,de socket is een Socket 478 mPGA,en ben hiermee naar supportasus.com gegaan zoals aanbevolen in de 2de reactie.(Asus P4S800D-X)Dit is de FSB :FSB Frequentie :800.3 MHz (QDR) .Een 3.4GHz Pentium 4 weet ik overigens wel op de kop te tikken...heb nog eens de bijlages erbij gedaan maar als ze weer te klein zijn weet ik het ff niet meer:-P Maar volgens mij is de info zo wel compleet. Word natuurlijk ooit eens tijd voor nieuwe mobo *-) alleen wou dat nog even uitstellen indien mogelijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...