Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2011 Delen Geplaatst: 30 januari 2011 Hallo,\r\n\r\nIk heb een Toetsenbord.\r\nHij werkte heel fijn met mijn laptop.\r\nNu Werkt ie ineens niet meer.\r\n\r\nIk heb het USB van de toetsenbord al verplaatst.\r\nNu, als ik hem aansluit zegt ie \'\'USB Device Not Recognized\'\':o\r\n\r\nKan iemand mij Helpen??\r\n\r\nPS: Ik heb al Geprobeert te gaan naar Driver>Update Driver Maar hij zegt dat ik de laatste driver heb... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2011 Al geprobeert om van de site van de fabrikant de drivers te plukken en gewoon toc te installeren??\r\nOf de drivers van je USB-insteek opnieuw installeren.\r\n\r\nIk had het probleem met een USB-cardreader. Die ineens niet herkent werd. D edrivers van de USB-poort opnieuw erin gezet en geen problemen meer. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2011 Windows heeft zelf de benodigde usb drivers bij zich. \nGa naar apparaatbeheer en de-installeer alle usb poorten. \nStart opnieuw op. \nWindows ziet de poorten weer en zal ze installeren.\nSluit je usb toetsenbord aan en kijk of dat lukt.\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2011 Toetsenbord al op andere pc/laptop geprobeerd? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen