Ga naar inhoud

systeem herstel mislukt

Aanbevolen berichten

De meest voorkomende ongerief van het niet meer terug kunnen zetten naar een andere datum is een virus. \nDus even vanaf het internet laten scannen bijv met, [url]http://housecall.trendmicro.com/[/url]\n\nOok kun je proberen in veilige modus van Win XP een herstelpunt terug te zetten.[B][COLOR=\"Sienna\"]PROBEER DIT EERST[/COLOR][/B]\n\nDe herstel punten zijn onzichtbaar opgeslagen op de C schijf en hebben de existentie .hp die je met een zelf bootende en van DVD af werkende linux schijf zoals Ubuntu linux kunt zien en verwijderen maar niet terug zetten.\n\nDus scan de pc op virussen met een goede virusscanner en laat er één of enkele online virusscanners overheen lopen.\n\nMaak na elke scan een herstel punt verander de pc datum naar een dag of twee in de toekomst en probeer het herstel punt terug te zetten, het werkt niet altijd maar vaak wel vooral in win XP pc\'s, de oorzaak was en is een virus.
Link naar reactie
Ik gebruik deze snelkoppeling welke op mijn bureaublad staat om de computer in de slaapstand te brengen\nC:\\WINDOWS\\system32\\rundll32.exe powrprof.dll,SetSuspendState Hibernate\nen ook heb ik op nieuw opstarten gebruikt maar hij wil het systeem niet terug zetten ook niet in de veilige modes.\n\nMaar na dat ik hem compleet afgesloot en opnieuw opstarte in de veilige modes en tot nog toe werkt het nu wel. Maar alleen in de veilige modes\nHet blijkt dat er een verschil is tussen het starten na de slaapstand of op nieuw starten in vergelijking met het compleet afsluiten en opnieuw starten.\nIk heb geen virus kunnen vinden
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...