Ga naar inhoud

Hoe game installeren op nieuwe pc?

Aanbevolen berichten

Ik heb het spel Black Ops een aantal weken geleden aangeschaft, echter werkte het niet op mijn oude pc. Heb nu een nieuwe pc aangeschaft maar kan het hierop niet installeren vanwege de \"gebruikte key code\". Ik heb alles verwijderd van de oude pc in de hoop dat het nu wel te installeren is op de nieuwe pc. Heb nog wel al mijn inloggevens van het steamaccount maar het lukt niet. \r\nIs er een manier om dit wel te installeren??
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Het klopt niet helemaal wat hierboven gezegd word. Je zou dan al het spel geinstalleerd moeten hebben wil je het later downloaden (de keycode is het bewijs van je aankoop en zo kan steam je voorzien van een backup game als je de cd kwijt bent). Echter is de keycode hier al gebruikt waarschijnlijk door iemand die de game op een minder \"legale\" manier verkregen heeft. Normaal zou je hem moeten kunnen installeren. Ik vind dat je een game-dvd normaal hoort te kunnen gebruiken als je hem gekocht hebt. Ik ga hier vanuit het zogenaamde illegale protocol. Iemand elders op de wereld heeft gebruik gemaakt van een programmatje waardoor er een zelfde serie nummer ontwikkeld is en deze heeft gebruikt. Daardoor kan jij het niet meer gebruiken. Je zou hiervoor contact op moeten nemen met de destbetreffende winkel waar je hem gekocht hebt (Als je bonnetje nog bewaard hebt) of contact op moeten nemen met de helpdesk van het gamebedrijf zelf. \r\n\r\nGroeten,\r\nTinyq
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...