Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2011 Delen Geplaatst: 29 januari 2011 Ik heb het spel Black Ops een aantal weken geleden aangeschaft, echter werkte het niet op mijn oude pc. Heb nu een nieuwe pc aangeschaft maar kan het hierop niet installeren vanwege de \"gebruikte key code\". Ik heb alles verwijderd van de oude pc in de hoop dat het nu wel te installeren is op de nieuwe pc. Heb nog wel al mijn inloggevens van het steamaccount maar het lukt niet. \r\nIs er een manier om dit wel te installeren?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2011 Geen idee of het werkt, maar het proberen waard...\n\nDownload en installeer eerst Steam en log in met je account. Daarna de black ops cd erin en de installatie starten. Als dat niet werkt, zou je de game in principe ook via steam moeten kunnen downloaden en installeren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2011 Klopt. Je hoeft op de tweede PC eigenlijk alleen de Steam-client te installeren, waarna je, als je inlogt op je Steam-account, de game kunt downloaden en installeren. Feitelijk hoef je daar de DVD niet eens meer voor te hebben. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2011 klopt inderdaad wat jullie 2 zeggen,\r\n\r\nzodra je steam installeert en inlogt, even zoeken naar het spel.. er zal PLAY staan, maar je kan het niet spelen. Zodra je op PLAY drukt, begint ie het spel te downloaden en daarna kan je het spelen :D \r\n\r\ngrtz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2011 Het klopt niet helemaal wat hierboven gezegd word. Je zou dan al het spel geinstalleerd moeten hebben wil je het later downloaden (de keycode is het bewijs van je aankoop en zo kan steam je voorzien van een backup game als je de cd kwijt bent). Echter is de keycode hier al gebruikt waarschijnlijk door iemand die de game op een minder \"legale\" manier verkregen heeft. Normaal zou je hem moeten kunnen installeren. Ik vind dat je een game-dvd normaal hoort te kunnen gebruiken als je hem gekocht hebt. Ik ga hier vanuit het zogenaamde illegale protocol. Iemand elders op de wereld heeft gebruik gemaakt van een programmatje waardoor er een zelfde serie nummer ontwikkeld is en deze heeft gebruikt. Daardoor kan jij het niet meer gebruiken. Je zou hiervoor contact op moeten nemen met de destbetreffende winkel waar je hem gekocht hebt (Als je bonnetje nog bewaard hebt) of contact op moeten nemen met de helpdesk van het gamebedrijf zelf. \r\n\r\nGroeten,\r\nTinyq Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen