Ga naar inhoud

vga naar hdmi probleem

Aanbevolen berichten

Ik heb op eBay een [URL=\"http://cgi.ebay.com/VGA-Video-Audio-HDMI-Converter-Box-PC-DVD-AV-HDTV-/180604203537?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a0cd97211\"]vga naar hdmi apparaatje[/URL] gekocht. Ik wil het beeld van laptop1 bekijken op mijn tv, dat lukt niet. Het volgende lukt wel:\r\n\r\nlaptop1->lcd monitor met vga kabel (dus er is output op vga)\r\nlaptop2->tv met dat apparaat (dus dat apparaat werkt)\r\n\r\ner staat dus iets niet goed op laptop1. Ik heb allerlei resoluties geprobeerd. Refresh rate staat op 60hz.\r\n\r\nIemand enig idee?
Link naar reactie
Bij de beeldscherm eigenschappen heb je ook de mogelijkheid om een monitor te laten herkennen. Zie je daar jouw tv wel verschijnen?\r\nOok zitten er toetsen op de laptop die je icm de FN toets moet indrukken om je beeld op een andere monitor weer te geven. Heb je die ook al geprobeert?\r\nHebben laptop 1 en laptop 2 dezelfde versie van Windows en welke versies zijn dat?
Link naar reactie
bedankt voor je reactie\r\nEr staat een Plug&Play monitor en een Default monitor. Ik heb al geprobeerd om de monitors en de videokaart er (via device manager) uit te gooien en opnieuw op te starten, maar zonder resultaat.\r\n\r\nIk kan met de driver van de videokaart (VIA/S3g) het crt of lcd scherm aan of uitzetten, heeft ook geen effect.\r\n\r\nlaptop1 heeft XP, laptop2 vista\r\n\r\nik zie trouwens nu net dat mijn tv \"niet ondersteund\" zegt, op het apparaatje brandt het lampje \"signal\" wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...