Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2011 Delen Geplaatst: 29 januari 2011 Ik zit op het moment in Frankrijk en mijn provider heeft geen newsgroup. En ik kan de KPN newsgroup van hieruit niet bereiken\r\nTeneerste: is het mogelijk via een proxy in Nederland de KPN newsgroup te gebruiken en zo met grabbit down te loaden\r\nZo ja. Hoe zet ik zoiets op. Enige tijd geleden stond er en artikel in computeridee om zo\'n proxy in het buitenland op te zetten, maar ik kan niet bij mijn verzameling tijdschriften in Nederland\r\nWie kan mij helpen, bij voorbaat dank Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2011 In theorie kan dat. In de praktijk zul je in Nederland een computer aan moeten laten staan om dat te realiseren. Want vind maar eens een open proxy die op het KPN netwerk is aangesloten. Moet je behalve hard zoeken ook nog eens veel geluk hebben; of dus inderdaad zelf die proxy opzetten door thuis in Nederland een computer aan te laten staan.\n\nEn als je toch die computer aan hebt staan is een proxy opzetten misschien zwaar overdreven en heb je genoeg aan een veel eenvoudigere VPN tunnel.\n\nOf, als het nog makkelijker moet: remote desktop. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2011 Dank voor het advies. Zal in het vervolg voor vertrek een VPn tunnel opzetten. Moeilijkheid moet iemand in Frankrijk vinden om daarbij te helpen,maar daar kom ik wel uit\r\n\r\n\r\n[QUOTE=FooBar;558652]In theorie kan dat. In de praktijk zul je in Nederland een computer aan moeten laten staan om dat te realiseren. Want vind maar eens een open proxy die op het KPN netwerk is aangesloten. Moet je behalve hard zoeken ook nog eens veel geluk hebben; of dus inderdaad zelf die proxy opzetten door thuis in Nederland een computer aan te laten staan.\r\n\r\nEn als je toch die computer aan hebt staan is een proxy opzetten misschien zwaar overdreven en heb je genoeg aan een veel eenvoudigere VPN tunnel.\r\n\r\nOf, als het nog makkelijker moet: remote desktop.[/QUOTE] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2011 Mogelijk bedoel je het programma [B]Your-Freedom[/B] : [url]http://www.your-freedom.net/[/url] - en dit artikel : [url]http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?rubriek=284536&id=2456481[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen