Ga naar inhoud

Aspire 7730 toetsenbord probleem

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nna het upgraden van vista naar windows 7 heeft mn acer aspire 7730 ineens andere toetsenbord instellingen. Toetsen hebben meerder functies. oa: \r\n\r\nlinker shift heeft tevens de / functie. \r\nesc is esc, f1 en 1\r\nf3 is f3 en q\r\nf6 is f6, t en 6\r\n\r\nop het nummeriek toetsenbord zijn de functies ook veranderd:\r\n+ is +en/\r\n8 is - en 8\r\nnumlock is numlock en ]\r\n\r\nIk heb de drivers geinstalleerd, verschillende toetsbord instellingen geprobeerd in windows. Geen van alle gaf gewenst resultaat. Ook heb ik in het bios gekeken of daar nog iets te veranderen was, maar in het phoenix V3 ontbrak het tabblad advanced.\r\n\r\nAcer bied overigens geen hulp.\r\n\r\nHeeft iemand een idee hoe dit verholpen kan worden? Bij voorbaat dank,
Link naar reactie
Welke toetsen zijn dan anders? \r\nEn belangrijker, maken ze altijd dezelfde fout?\r\n\r\nIk zit te denken aan een niet goed bevestigde flatkabel van het toetsenbord, waardoor sommige contactjes niet goed lopen.\r\nIs er weleens vloeistof op het tb gemorst?\r\nAnders begrijp ik er ook niet veel meer van.\r\nOp i-net kan ik zeer weinig over vinden en ik lees dit probeel ook vor het eerst.\r\n\r\nIk ga ervan uit dat je een legale Nederlandse W7 hebt geinstalleerd.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...