Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2011 Delen Geplaatst: 26 januari 2011 Gisteravond windows 7 geinstalleerd op mijn pc, en sindsdien kan ik de pc niet meer uitschakelen, het scherm, toetsenbord en muis schakelen netjes uit maar \'de kast\' blijft licht geven en brommen. \r\n\r\nIk heb al naar de instellingen van energiebeheer gekeken zowel in windows als in het bios maar dit lijkt allemaal goed te staan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2011 Gaat ie alsnog uit, als je langer dan 5 sec. op de power toets blijft drukken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2011 Ja dan gaat hij wel uit Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2011 Laatste chipsetdrivers voor je moederbord geïnstalleerd ?\n\nDit is te proberen als je moederbord een Firewire poort heeft:\nrechtsklik er op in apparaatbeheer , en kies voor \'[I]Eigenschappen[/I]\'. Onder de tab \'[I]Energiebeheer[/I]\' zorg je dat er een vinkje staat bij \'[I]De computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te besparen[/I]\'.\n\nEn kijk natuurlijk in apparaatbeheer of daar meldingen zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2011 Geprobeerd de nieuwste software te installeren vanaf de cd van ASUS maar windows kwam met de melding dat de driver niet gesigneerd is en dus niet geïnstalleerd kan worden.\n\nDaarna vanaf de ASUS site de nieuwste drivers geïnstalleerd, maar het probleem is nog niet verholpen.\n\nmijn pc beschikt niet over een firewire poort. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2011 De originele asus cd moet de goede chipsetdriver bevatten. Als Windows vindt dat het niet mag omdat deze niet gesigneerd is toch gewoon installeren.\r\n\r\nAnders downloaden van de Asus site. Zat daar een schipsetdriver bij ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2011 het is in windows 7 niet mogelijk een driver te installeren als deze niet gesigneerd is ;) dus ik kan hem niet installeren\n\nvanaf de site heb ik de goede chipset driver gedownload en geïnstalleerd maar zonder resultaat Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2011 Windows 64 bit? Schijnt een veelvoorkomend[URL=\"http://social.technet.microsoft.com/Forums/en/w7itproperf/thread/7f718214-df75-4ebe-9dbc-b14053a9d0d4\"] probleem[/URL] te zijn.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2011 Welk Asus moederbord ?\n\nEn nog even eigenwijs over een eventuele Firewire poort... heb je dat ook niet onder de naam “[I]IEEE 1394 Bus Host Controllers[/I]” in je apparaatbeheer, want dat is hetzelfde. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2011 Bedankt voor jullie tips Jan en Erik, ik zal kijken of ik morgen naar mijn moeder kan dan ga ik het weer proberen, ik zal ook even in het apparaatbeheer kijken of daar een firewire poort staat en ik heb inderdaad een 64 bits versie.\n\nik laat morgen weten of het gewerkt heeft Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2011 Bedankt mannen, jullie hadden gelijk er stond bij aparaatbeheer \"IEEE 1394 Bus Host Controllers\" nu ik hier het energiebeheer heb aangepast schakelt de pc netjes uit. \r\n\r\nDe pc is trouwens een stuk sneller geworden door de overstap van XP naar 7 (zoals verwacht).\r\n\r\nbedankt voor jullie hulp Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2011 (Y) En ook bedankt voor de juiste afloop. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen