Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2011 Delen Geplaatst: 25 januari 2011 Vanmiddag was ik de beta van Crysis 2 aan het spelen, valt de internetverbinding weg \n\nHier begon alle ellende... :(\n\nIk heb dus al sinds half 4 geen verbinding meer kunnen maken met xbox live, wel met internet (anders zat ik niet op dit forum) maar niet met xbox live. \n\nIk weet zeker dat mijn poorten openstaan via mijn router, het IP adres van de xbox heb ik ook op manual gezet (al 3 maanden geleden). Volgens de [URL=\"http://support.xbox.com/nl-nl/Pages/xbox-live/xbox-live-status.aspx\"]xbox site[/URL] zou xbox live moeten werken. Niet dus, stroom van de router en modum werkt niet (3x gebrobeert minsten 60 seconden). De \'stroom-van-router\' methode heeft tot nu toe altijd gewerkt. \n\nBij de overige oplossingen staat dat de provider van me internet (Ziggo) de poort kan hebben geblokkeerd. Lijkt mij sterk. \n\nDit zijn de foutcodes die ik kreeg: \n\nW: 0000-0021 \nX: 0001-8005 \nY: 0088-1C00 \nZ: 0000-0000 \nID: 0006-0001 \n\nIk heb de niet slim xbox versie (uit Q1 2010). En de wireless N adapter van M$\nVolgens de connectie test heeft hij wel internet verbinding en verbinding via de router maar niet met xbox live :(\n\nWeet iemand een oplossing :confused:? Ik heb net al mijn offline games uitgespeeld en ik wil wel graag op xbox live :mad: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2011 kick, ik zou het leuk vinden als er wordt gereageerd, ik verveel me... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2011 Geduld word beloond ;).\r\n\r\nHet Kan een intern probleem zijn met de netwerk kaart van je Xbox. Aangezien je wel gewoon de internet toevoer hebt. heb je al eens geprobeerd om die foutcodes via het internet op te zoeken wat de betekenis is?\r\n\r\nMvg,\r\nTinyq Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen