Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2011 Delen Geplaatst: 25 januari 2011 Hallo allemaal,\r\n\r\nSinds kort heb ik office 2010, met daarin ook outlook 2010.\r\n\r\nIn de Windows mail die ik hiervoor gebruikte, kon ik kiezen om een webpagina te versturen (url) voor mijn nieuwsbrieven. Dit werkte altijd prima. De nieuwsbrief stond op de server, ik tikte de url van de nieuwsbrief op de server als link in en iedereen kreeg de brief.\r\n\r\nIn 2010 kan ik dit niet terug vinden??\r\n\r\nIemand enig idee?\r\n\r\nAlvast bedankt, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2011 Start/nieuweItems/E-mail bericht met /HTML\n\nOf Snelle stppen/Email aan team\n\nOf de URL gewoon in een E-mail aan jezelf en BCC aan de andere ontvangers. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2011 als ik gewoon een url invoer (opmaak html) verstuurt ie ook alleen de url, de pagina wordt dan niet weergegeven op het scherm van deontvanger (wat ik dus graag wil :) ) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen